• Anonym (Hp)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

etanol skrev 2011-08-14 16:24:06 följande:
    Fråga honom hur bråttom han har? Känns lite som att han är mer intresserad av ett förhållande än av personen...*skeptisk*
    Men eller hur!
    Man kan ju bli mörkrädd för mindre....
    I mars var jag förlovad, skulle gifta mig nästa sommar, sen inte... Nu dejtar jag lite för att det är kul. Inte för att jag är desperat efter en ny kille direkt.... *suck*
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 16:17:34 följande:
    Vad är det med söndagar? Folk som inte fått napp under krogrundorna? Är det min tur att bli yxmördad nu? Aningen för desperat mail...

Hej!
    Jag heter X!
    Först måste jag börja med och säga att jag tycker du är helt underbart fantastiskt vacker.
    Det låter kanske som en dålig inställnings klyscha, men det är det inte, jag måste ju få säga som jag tycker och detta är just vad jag tycker att du är underbart vacker.
    Du har strålande vackra melerade ögon, och jag älskar bara melerade ögon så det kan ju inte bli så mycket bättre än så här.
    Att du sen ramas in av ditt underbara hår, som klär dig fantastiskt bra......suck....jag hoppas det inte gör något att jag berömmer dig för jag skriver direkt ur hjärtat, vad jag känner.
    Du ser lugnt sagt mycket vacker ut.
    jag skulle gärna vilja vakna upp var morgon resten av mitt liv och titta in i dina underbara ögon det första jag gör. Det skulle rädda dagen för mig. Och ge mig näring för hela dagen. Som jag sa så är ögon väldigt viktiga för mig, och just melerade är så vackra tycker jag och du har så, vackra melerade ögon, och jag skulle gärna vilja se dem i verkliga livet också.
    Du verkar vara precis den jag söker. Utseendet är ju det första man ser, och där har du ju som sagt avklarat det.
    Jag tränar på gym tre dagar i veckan och springer tre dagar i veckan. Ja kanske inte just nu. har fått ont i axeln och fått reda på precis att jag har "Frusen Skuldra" ska få sju cortison sprutor i axeln under en fem månaders period och sen ska det bli bra, så bra det kan bli. Kommer tydligen aldrig bli helt bra. Men därför ligger det på is just nu. Men vanliga planeringen lyder så. Tycker också om och gå ut och gå i skogen men går inte ensam för tycker inte det är skoj och gå ensam. Vill gärna ha någon och gå med för det är mycket trevligare och det är mer romantiskt, jag tycker att ut och gå är romantiskt.
    Tycker om och laga mat, eller älskar och laga mat, och även att äta mat. Tycker det är trevligt.
    Jag är väldigt kärleksfull, och har inga problem att visa mina känslor.
    Tycker om att kramas och att mysa och att visa känslor.
    Har gott om humor och har barnasinnet kvar.

Egentligen tycker jag nog mer om "korta mail". Kan man få min uppmärksamhet med få ord på några rader, tycker jag nog det är mer värt än om man lägger ner 2 a4-sidor med floskler....
    Kanske bara är jag =)
  • Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-14 16:29:15 följande:
    Exakt samma för mig. Fast jag justerar mitt till april. Vi har alltså ickedubbelbröllop nästa sommar...spännande som pojkkalsonger...*bläh*
    Hmm, det var inte roligt att höra... Hur ska vi göra för att fira detta ickedubbelbröllop då? För deppa ihop tänkte jag ju inte göra.
  • Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-14 16:56:46 följande:
    Nä deppa ihop, har jag gjort. Det sundaste vi kan göra är att "fira" (känns ff jobbigt det här), nästa sommar. Ta en midsommardans och avsluta liksom.
    Jo tack, men jag orkar inte med att deppa mer bara =) Det är lite för overkligt för att ta in tycker jag. Det är inte något jag valt, men något jag får leva med. Eller försöka leva med. Började ju dejta lite nu för att bli glad igen, så får man någon needy dude på halsen. Typiskt!

Om vi är singlar nästa sommar får vi väl dra ihop till en midsommarfest för singlar då Flört
    Jag har hört att det händer en del på midsommarfesterna runt om i landet... Hmm...
  • Anonym (Hp)

Ha!

Fick ett mail för en stund sen från en kille som undrade hur helgen vart och sådär.
    Mitt svar blev, jo helgen var bra, jag lider just nu bara av lite söndagsdepp. Framför allt när jag ser högen av disk i köket!

Hans svar blev då om jag har någon bild( jag är nämligen rätt anonym)och om jag skulle vilja ses på stan för en drink. Eller om jag hellre ses på en diskdejt hemma i mitt kök!

Hahahha, jag vet inte.. just diskdejt känns väl sådär hett! =)

• Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-14 17:20:08 följande:
    Jag är ff jäkligt ledsen, nyseppad pga svek osv...samtidigt som jag då råkade på en toppenkille, som jag kanske inte borde slumpa bort...vet inte...
    Känns konstigt bara, har du nåt förslag?
    Well, det brukar ju oftast inte skada att träffa folk. Är det en trevlig kille så är det ju bara bra. Hellre träffa honom och sedan eventuellt välja bort än att sitta och undra och ångra sig senare?
  • Anonym (Hp)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-14 17:19:44 följande:
    Först drink sedan kan han väl få följa med hem och diska åt dig
    Hehe, det skulle väl vara det då Flört
  • Anonym (Hp)
    etanol skrev 2011-08-14 17:31:17 följande:
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-14 17:25:25 följande:
    Well, det brukar ju oftast inte skada att träffa folk. Är det en trevlig kille så är det ju bara bra. Hellre träffa honom och sedan eventuellt välja bort än att sitta och undra och ångra sig senare?
    Ja dåså...
    Behövde nog bara höra det.

För det är en sån där som man, innan man setts, fantiserar lite om...*fliiin*...å då vill/orkar jag inte känna att det handlar om våld på egna sorgen, som att man våldtar sig själv.
    Snacka om inre krig liksom. *asg*

Kör!
    I värsta fall vill du inte träffa honom igen bara.. Men om du vill det så är det väl kul att ni sågs förr snarare än senare? =)
  • Anonym (Hp)
    Glädje58 skrev 2011-08-15 18:33:54 följande:
    Absolut Glad

Tänk så här, det är som bostäder. Människor flyttar ihop, isär, får tillökning, någon dör. Det är det som håller igång hela bostadsbranschen. Likadant är det med förhållanden. Det kommer alltid att finnas bra män. Men det är inget som är "kvar", utan det är bara utvecklingen som skapar nya förutsättningar. Bra va...
    Då bokar jag en bra kille tack. Var får man tag på dom nu då?
  • Anonym (Hp)

Sedan undrar jag hur jag skall hinna med att jobba om jag skall sitta och läsa här hela dagarna... Vad gör ni andra om dagarna egentligen!?

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)