Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Henkan skrev 2011-08-11 10:01:20 följande:

haha, tackar!

Alltså, många män tror ju att alla ensamstående mammor är ute efter en ny pappa till barnen... Det är ju inte alls samma sak och om en man tror att det automatiskt blir så så får man skylla sig själv lite... Sen kan det ju såklart växa in i en sådan roll på lång sikt men det är en helt annan sak tycker jag!

Jag hittar nästan inga ensamstående mammor alls i mina sökningar av någon anledning, kanske en på 500 eller nå sånt.
    Men i vilka åldersspann söker du? Nästan hälften bör väl ha barn?
  • Anonym (Hmm)
    Henkan skrev 2011-08-11 10:16:15 följande:
    Jag söker ca 25-35.
    Då borde det finnas många ensamstående mammor, hälften må det väl va? Dålig på statistik, men är det inte 8 av 10 kvinnor som får barn nån gång och de flesta har fått före 35. Ja ja, hursomhelst så verkar du kanon
  • Anonym (Hmm)

Jag kör en grymt humoristisk presentation, men jag säger också på slutet att jag undanber mig svar från dem som endast söker sex. Är nöjd med min pres, men den verkar inte räcka äna fram ändå Vad svårt sånt här är!

• Anonym (Hmm)
    Glädje58 skrev 2011-08-11 20:45:17 följande:
    Visst, vi kan samåka upp till dig. Det är inte omöjligt men nog rätt så bökigt med planering och så
    "UPP" till Göteborg :S Njae... Ha ha
  • Anonym (Hmm)

Surrat med en kille som jag ju anklagar för att vara seg. Blev 3 meddelanden ikväll. Gav honom mitt mobilnummer och sa att jag satt på en buss i morgon och hade tråkigt, så han fick  väl chansen att göra min dag skojigare. Vi får se vad som händer. Var jag för framfusig? (numret är skyddat, så han vet ändå inte vem jag är)
    Vad tycker ni?

• Anonym (Hmm)

Jaha, skickade ju mitt mobilnummer igår och sa åt till den sega karln att höra av sig. Men han hann inte läsa det innan han loggade ut. Dock är han inloggad nu och har INTE skrivit nåt. Och inget sms. Jag ska hålla tyst va?

• Anonym (Hmm)
    ETSS skrev 2011-08-12 20:19:08 följande:
    Får jag ge ett råd från min icke-dejtande värld?
    Ja! Glad
    Ja, svaret är ju självklart Synd när han nu kändes väldigt trevlig.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-12 20:21:46 följande:
    Ja, svaret är ju självklart Synd när han nu kändes väldigt trevlig.
    Det som är märkligt med karln är att han skriver  långa och engagerade meddelanden åt mig, men de är få och han tar heller inte tillfället att skicka sms. Är  tyst och avvaktar.
  • Anonym (Hmm)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-17 08:45:48 följande:
    Kan man gå på dejt i huckle och solglasögon? Hade behövt 2 paket hårfärg och borde nog hållt koll på klockan lite bättre. Resultatet blev fläckvis svart utom i nedre längderna och lyckades även färga ena örat svart
    Huckle funkar fint och snygga solglasögon hittar du för 19:- på H&M på deras halva priset på halva priset-REA
    Vilken puma! Äh, han får väl stå ut! Lycka till.
  • Anonym (Hmm)
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 01:12:46 följande:
    Jag har gjort bort mig! Skickade ett extremt porrigt meddelande till fel kille. No fix for that
    Hur i helvete ska jag förklara det...
    Bra gjort!
    Går inte att förklara så himla bra. Antingen berättar du sanningen, eller så spelar du med och låter ditt intresse svalna...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)