Syjunta för gravida!
Gröna L: har du någon beskrivning till åkpåsen? Allt var superfint, men blev extra kär i den :)
Gröna L: har du någon beskrivning till åkpåsen? Allt var superfint, men blev extra kär i den :)
Gröna L: tack! Det skulle vara super!
Tack gröna L! Jag hoppas att det kommer en bebis i vinter. Får dock vänta lite till innan jag vet. Men när jag vet ska jag börja sy!

Men guuuud vad söt! Jag hadeblivit överlycklig. Tänk vad med kärlek det ligger i något egengjort! Finns det någon beskrivning?
Då är det alltså dags att köpa en virkbok :)
Hej tjejer
Jag är lite ny på det här med att sy annat än i typ jeans och bomull. Vad ska man använda för söm för att sy i trikå? (För det är väl det man syr bebiskläder i va?). Som ni märker. Novis i ämnet. Men har man viljan ska det väl gå..? Är envis också ;)
Inte sytt, men tänkte att ett pyssel kanske kunde få komma in. Satte ihop ett halsband i förrgår med bola. Går runt och myser med den på magen nu :) Snart semester och då tänkte jag försöka åka till fastlandet och få tag på lite fina tyger (bor på Gotland). Tips på bra ställen i Stockholms/Uppsala/Västerås-trakten mottages tacksamt!