pco skrev 2011-07-23 22:35:42 följande:
Tack! Ja, vi har verkligen gått igenom mkt, o känner att snart ger jag upp, men det ska man ju absolut inte göra men det tar väldigt hårt psykiskt på mig, blir så deprimerad! Ändå så hoppas man inför nästa gång ändå :)
vad är prolaktin för något? jaa jag hoppas verkligen för din/eran skull att värderna har blivigt bra nu så ni äntligen får komma igång :)
Förstår dig till hundra procent.Jag känner likadant med allt vi gått igenom.Varit en lång resa hittills och ännu är den inte slut.Jag hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå vägen för oss alla här!Vi får vara starka,kämpa vidare!!!
Prolaktin är ett hormon som utsöndras i hjärnan,hypofysen.Det är nödvändigt för
b.la mjölkproduktionen i brösten för ammande kvinnor.Mitt ligger lite högt och är det på tok för högt kan man i värsta fall bli infertil.Äter nu medicin för att dra ner mina värden och har gjort det ett bra tag.Mår inget vidare av medicinen och nu ska jag lämna nya prover igen nästa vecka.Hoppas så innerligt att dem är helt återställda så vi kan köra igång med ivf.Är dem inte bra lär det dröja flera månader till ivf blir aktuellt för oss.Så jag börjar bli nervös nu,så mkt som står på spel känns det som...