• g l i m r a

Vi som ska göra IVF hösten 2011

Åh va härligt att hitta en tråd som är så aktiv:) får man hoppa in? Har precis idag fått veta ÄP datum som blir på ons, andra IVF som vi kör. Har gjort det lååånga protokollet med suprecur och gonal-f. Idag blir sista spray och ovitrelle spruta. Imorgon är jag "ledig" från allt vad hormoner heter, JIPPI!! Såg att det var några stycken som va i samma fas som jag va roligt..

• g l i m r a

Julia82: jag går på RMC, Linköping. Konstigt nog har det gått väldigt bra. Är lite trött på alla tider just nu som ska hållas men det är sista dagen idag så jag har stått ut:)) är livrädd inför ons men överlever gör man ju. Mest rädd är jag att inga ägg är dugliga för befruktning:(
    Det kommer gå fort för dig med, bara man börjat spruta så tyckte ja tiden flög iväg. Lycka till till dig med. Kul att följas åt här beroende på hur långt man kommer..

• g l i m r a

Ekke: vilken rd är du på? Håller tummar för plus:)

• g l i m r a

Vad är skillnaden mellan prog vaggisar och crinone?

• g l i m r a

Crinone gel sprutas in vaginalt oxå? Tyckte oxå de där vaggisarna va kladdiga o jobbiga:(

• g l i m r a

Ekke: ska på ÄP på ons så har inte börjat med nåt sånt än:)

• g l i m r a

Ekke: var har du gått? Fick du nån bedövning? Ja kommer inte ihåg hur det kändes sist för blev ganska borta av morfinet tack o lov:)

• g l i m r a

Jag får lugnande och morfin, ingen bedövning:(

• g l i m r a

Äntligen plockad, va nog lite väl många måste ja säga. Punkterades på 47 blåsor och 36 ägg plockade dom ut, huvva va det kändes:( nu hoppas vi på att något är bra och befruktas och planteras in på fredag. Vill också va ruvare nu!!

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011