Vi som ska göra IVF hösten 2011
Favoritar så länge.... Återkommer efter semesteruppehållet :)
Favoritar så länge.... Återkommer efter semesteruppehållet :)
Hej. Ska på första samtalen inför IVF i början på sept. Vad är det som avgör om man ska köra långa eller korta metoden?
Ingen som vill/ kan svara på vad det är som avgör om man gör lång eller kort behandling?
Tack så mycket lillamillan! Jag ska på första läkarbesöket i början på sept och jag har undrat så på detta. :)
Hej ekke! :) polare från utredningstråden :) Jag kommer bli skickad till Örebro nör det bär av. Går i Karlstad nu.
Jag har fått fina ägg med hjälp av puregon. Min egna äl är väldigt oregelbunden, 2-4 månaders mellanrum...
Jag är 34 år. Vad tror ni? Kommer jag få köra korta eller lpnga metoden?
Okej... Ska bli spännande att se vad som händer! Jag skriver in mig i listan när jag varit på första mötet :)
Tack för alla svar! Jag längtar så otroligt mycket till sept!! :)
Startgroparna: - - fef: behandling/ väntar på start - Bubblan79: väntar på sprutstart mitten av september - - Ylviz: väntar på start - - Augusti83: Ska på IVF information 19/9 - - niotillfem: väntar på start - Frida 1980: väntar på start - ekke: väntar på start runt den 26/8, korta metoden. äp v 36 - Bubbel: ska på IVF information 5/9 Sprayare - ljusgläntan3030: IVF 1 spraystart 11/8 - kjameme: IVF 1 Spraystart 27/7 Sprutare: - Lillamillan: ICSI nr3 (dock ett avbrutet utan ET), Sprutstart Menopur 10/8 - Äggplockning: - Carolina1: ÄP onsdag 17/8 (första IVF-försöket) -Susmar: IVF1 ÄP onsdag 17/8 -PCO : ICSI nr 2 ÄP 18/8 -Justan: IVF1 ÄP fredag 19/8 ET/FET: Ruvare: Gravida: