Vi som ska göra IVF hösten 2011
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?
GRATTIS Julia82 och alla ni andra som precis har blivit ruvare, jag hoppas innerligt att jag får vara med där om en vecka.
Kram
Min kropp börjar kännas som innan mens nu:( hoppas så att jag har fel..
Lycka till på ÄP idag!!
Några här som kör korta metoden?
hur kommer det isg isf, och på vilken cykeldag fick ni börja?
Nu är jag hemma och det gick bra, det värsta är nästan nu med den värk man har i magen efteråt. Blev 7 ägg så nu hoppas jag bara att allt ser bra ut så det blir insättning på lördag.
14 ägg fick de ut igår!
Jag var lite otydlig, jag menade spermaprovet. Anledningen till att det tog tid, var för att det var 4 andra par som skulle göra samma sak.
Grattis alla ruvare! Telefonen har inte ringt hittills, så jag hoppas innerligt att jag med blir ruvare imorgon!!!
14 ägg fick de ut igår!
Jag var lite otydlig, jag menade spermaprovet. Anledningen till att det tog tid, var för att det var 4 andra par som skulle göra samma sak.
Grattis alla ruvare! Telefonen har inte ringt hittills, så jag hoppas innerligt att jag med blir ruvare imorgon!!!
En kvart efter mitt senaste inlägg ringde vår läkare från RMC i Linköping och talade om att inget ägg blev befruktat... Det var som att få ett riktigt slag i ansiktet... Just nu känns det som ett stort öppet sår i hjärtat, är så ledsna
Spermakvalitén och äggen var av god kvalité, så det känns jättekonstigt. Läkaren ska ringa imorgon förmiddag igen.
Lycka till alla ni andra, håller tummarna!!!
lillamillan! (Vi tog också fram spermaprovet hemma och lämnade in det på kliniken).
Ska göra ICSI i dec. Någon som har erfarenhet. Är det högre chans att misslyckas än vid IVF???