• Äldre 19 Jul 10:55
    1177 visningar
    8 svar
    8
    1177

    HJÄLP!

    herregud, detta kommer låta dumt.

    Jag testade postivit i förrgår, tog två test på morgonen - två plus.
    Sprang in och väckte sambon hur glad som helst

    - men
    nu har jag gått och fått för mig att "fan, tänk om jag såg fel? tänk om jag inte är gravid?"
    Och jag vågar inte testa om! Helvete, vad gör jag nu? kan man testa mitt på dagen eller måste man vänta 4 timmar mellan toalettbesöken även om man är gravid?

  • Svar på tråden HJÄLP!
  • Äldre 19 Jul 11:19
    #1

    Test idag:
    (har varit och tränat vilkt innebär ca 2 liter vatten drucket idag, och kissat många ggr, men visst är det ett streck?)


  • Äldre 19 Jul 11:20
    #2

    Beror på hur långt gången du är. Är det väldigt tidigt kan urinet behöva bli mer koncentrerat så man behöver vänta några timmar och inte dricka en massa mellan testen. Grattis också, tror de flesta tvivlar lite och måste ta flera test innan de vågra tro på det


    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Äldre 19 Jul 11:21
    #3

    Jag borde vara i femte veckan nu, det sa telefonisten på MVC. Ska dit på Torsdag

  • Äldre 19 Jul 11:22
    #4

    Ser ett svagt streck Är det här testet svagare eller starkare än de i förrgår?


    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Äldre 19 Jul 11:23
    #5

    mycket svagare, men i förrgår testade jag ju det direkt på morgonen. Nu har jag tränat och druckit litervis med vatten samt kissat jätteofta så urinet är ju väldigt väldigt okoncentrerat nu, men var liksom tvungen att testa för att stilla huvudet lite

  • Äldre 19 Jul 11:27
    #6

    Ja men då är det ju lugnt . Ett test imorgonbitti skulle vara starkare igen då. Grattis vad roligt!


    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
  • Äldre 19 Jul 11:28
    #7

    Tack för svaren, tro mig du anar inte hur mycket det betyder när hjärnan spökar att man kan få lite feedback.
    Yay! Jag är gravid! På riktigt! :D

  • Äldre 19 Jul 11:32
    #8

    Så lite så och joooo då jag anar . Har sjäv varit där och jag tog nog 10 test eller mer innan jag vågade tro på det hahaha.


    (¯`°?.¸ ♥ Alvin 090104 ♥ ¸.?°´¯)
Svar på tråden HJÄLP!