• zuper mammzem

Min man är jägare!!

under tre månader har ja haft ett förhållande med en underbar man, han e verkligen underbaaar <3vi flyttade ihopp för ungefär en månad sen o idag kom chocken!!! han e jägare. jag har haft en lång debatt med han om detta, men han kommer bara me sina åsikter om hur de e naturligt o så. nästa vecka vill han åka ut och jaga, men ja vill inte. ja klarar inte av tanken av att min älskling kommer hem me ett dött djur, nä usch. började gråta, o då började han skrika på mig och kallade mig larvig. ja kan väl inte rå för hur ja känner, tycker bara så synd om de små djuren. ja vill inte heller att mina barn ska behöva veta att deras pappa e en mördare )': snälla familjeliv, va ska ja göra?! kan jag inte stoppa han?? tacksamm för svar 

min man är jägare hjälp mig snälla någon
  • Svar på tråden Min man är jägare!!
  • och

Helt ärligt tycker jag att det är ett betydligt större problem att du inte visste om att din sambo jagade, än att han faktiskt jagar.

Han kommer aldrig sluta jaga, och du borde se till att lära känna din partner innan ni flyttar ihop och börjar planera för barn.  

• zuper mammzem

men ja e vegan o hatar alla som äter kött!! aldrig att mina barn skulle få äta nåt som kräver att nåt annat ger sitt för de!!!!

• Livisu

Min kille jagar och jag är jättestolt över honom, tänk att han fixar mat själv åt sin tjej, ursexigt ju ;)

• Livisu
    zuper mammzem skrev 2011-07-21 00:36:14 följande:
    men ja e vegan o hatar alla som äter kött!! aldrig att mina barn skulle få äta nåt som kräver att nåt annat ger sitt för de!!!!
    Hatar alla som äter kött.
    OK, jag tror det bästa är att ni slipper varandra helt o hållet...
  • NKmamma

Vad du överdriver. Det är en naturlig del av mångas liv. Äta bör man annars dör man.
    Äter du hellre en älg som blivit dödad av ett annat djur?

• Jässicää88

hade blivit glad om ja hade fått hem riktigt fint älg kött! :) även varit med å styckat lamm och rådjur, luktar kanske inte så gott just då, men de är mat å det är helt naturligt!

En riktigt god älg gryta med färsk plockad svamp i på hösten! UNDERBART! :D

• och
    Lider verkligen med dig, TS.
  • Anonym (Hjälp)
    URSÄKTA- nu kan jag säga direkt NI HAR INGEN FRAMTID... har han i 3 månader gömt att han gillar kött- ja du rödluvan är oxå en bra saga - men den tror jag mer på än dig just nu!?!
  • MamaInternational

Du har inte sett han äta under den här tiden???? HAHA HAHA!!!!!!!! Eller inte känt av fis o skit lukten???? HAHA HAHA!!!!

• Anonym
    Vad har ni ätit under de tre månader ni har känt varandra? Och vilka barn pratar du om? De ni inte har än?
Svar på tråden Min man är jägare!!