• singorella

    Så jävla svårt att fatta!

    Alltså det är sjukt... Jag kan inte fatta att det verkligen är sant! Att JAG just JAG äntligen är gravid efter 9 månaders försök.. fyfan dreams came  truuuuue! 

  • Svar på tråden Så jävla svårt att fatta!
  • Verra88

    Grattis själv är vi inne på 13e försöket..
    Och tror inget händer denna gång heller.

  • blixten3

    Grattis!!
    Samma här.. ÄNTLIGEN gravid efter 6 månaders försök..
    Kan verkligen inte förstå att det är sant..
    Vill bara skrika ut nyheten till alla jag känner, men det får allt vänta ett tag till =)

  • Verra88
    singorella skrev 2011-07-25 07:47:54 följande:
    Alltså det är sjukt... Jag kan inte fatta att det verkligen är sant! Att JAG just JAG äntligen är gravid efter 9 månaders försök.. fyfan dreams came  truuuuue! 
    Grattis jag förstår känslan.

    Känsliga läsare bör sluta läsa här ^^ :)

    Är inne på mitt 13e försök.

    Och igår skulle jag ha mensen, men istället på kvällen fick jag väldigt sparsam ljusbrun flytning. Vilket är underligt, för brukar börja blöda mycket 2 första dagarna, men trodde den skulle komma på morgonen då istället, men ice samma idag, ljusbruna sparsamma flytningar, och ingen mens.

    Har ömma bröst på yttersidorna och insidorna nu, så jag vet inte..

    Ska avvakta och se om mensen kommer, kommer den inte får jag testa i slutet av denna månad om jag vågar, borde ju få lite mer gravid syntom till då..

    Så rädd att bli besviken men lite hopp finns ju att  detta är en nidblödning--
  • FLovesA

    Är lite nyfiken på hur det gick för dig "catlover"  nu är det ju slutet av månaden...hoppas du plussade!!
    Kram A

Svar på tråden Så jävla svårt att fatta!