• Soupy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vilken dejtingsida är det som gäller bland er ungdomar nu för tiden?

Senast jag var med och spelade var det e-kontakt vill jag minnas men sånt lär ändra sig.  

• Soupy
    Cosan skrev 2011-11-17 22:47:31 följande:
    Låt han hållas riktigt länge, är han intresserad på riktigt ligger han i och det kommer dessutom bli mycket roligare när det väl blir av.
    En puss första veckan, lite fler pussar nästa vecka, lite tunga tredje veckan, ordentlig kyss 4:e veckan, känna lite på höfter och midja 5:e veckan, tröja av byxor på 6:e veckan, petting med trosor och kalsonger på 7:e veckan, naken petting 8:e veckan. Känns det fortfarande spännande och rätt blir det hopp i säng utan hämningar efter 9:e veckor.  
    Dry humping är för övrigt sjukt underskattat.
  • Soupy
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-17 23:12:51 följande:
    Om man vill ha nån dejtingsida som är gratis så tycker jag Happypancake är bäst.

Ungdomar? Så gammal kan du väl inte vara heller, det tror jag inte på! Glad 
    Hm. Jag har en annons på HP som jag inte har kollat på länge. Kanske dags att vittja fällan? Drömmer

Nej ok, så gammal är jag inte. Men gammal nog att vara för gammal. Glad
  • Soupy
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 21:10:19 följande:
    Nej inte för gammal... inte blir man för gammal heller!? Glad

Ja buss på fällan och håva in vinsten! Skrattande
    Faktum är att jag verkar vara lite för gammal för män som är äldre än mig men i alldeles lagom ålder för grabbar som knappt har slutat gymnasiet. Det är en konstig värld vi lever i. Obestämd

Jag föredrar faktiskt att vara den som tar kontakt snarare än tvärtom. Enklast så. Jag är lite småpetig när det gäller vissa saker (fast det får man nog inte erkänna). Skäms
  • Soupy
    Smecker skrev 2011-11-18 21:40:39 följande:
    Är du också 87?! Förvånad
    Ja! Du med? Äntligen någon annan som minns hur det var på den gamla goda tiden. Glad
  • Soupy
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-18 21:46:12 följande:
    Du gammal! Ha... inte då! JAG kände mig helt plötsligt gammal Glad
    Inte då! Du är ju anonym och kan således vara hur ung eller gammal du vill. Flört
  • Soupy

Hur resonerar man när man lägger in text av typen "Man ska ha samma kriterier när man väljer fru som när man ska köpa dammsugare, Man ska titta på förbrukningen vad de kostar , Djud nivån och sug kappasiteten" i sin presentation? Dels är skämtet långt i från roligt, men man visar ju också att man inte ens behärskar det här med stor bokstav eller stavning av enkla ord. 

Är presentationstexten underordnad för män? Kanske även för kvinnor? Är det jag som hakar upp mig på småsaker? Jag skulle aldrig någonsin dejta någon som skrev så men jag borde kanske sluta vara så jäkla petig. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!