Inlägg från: Anonym (Skrivkramp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skrivkramp)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2011-08-24 22:57:54 följande:
    Kors i taket, stoppa pressarna !

Nu har jag hittat en som jag är intresserad av. Det är bannemej första gången jag har sett nån som har attraherat mig (på hp). Skickade iväg två mejl, det går ju bara att skriva tvåtusen tecken per mejl. Sen kom jag på att det kanske inte var så bra, det är ju inte säkert att hon är intresserad av mig. Ja ja, nybörjarfel...
    Skicka ett kortare mail först för att se om du överhuvudtaget får nåt svar innan du skriver en hel "roman"!

Själv har man skrivit rätt långa mail utan att ens få svar, och det är ju ganska tråkigt, så nu blir det ett kortare först sen längre om man får ett vänligt svar.

Sen när det blir en korrenspondens med svar som man svarar på och så vidare, så försvinner texten längst ner först, så det är bara att skriva trots att det blir minustecken. 
  • Anonym (Skrivkramp)
    Glädje58 skrev 2011-12-22 07:10:50 följande:
    Fler än jag som ska jobba julafton?  Tomte
    Japp 12-timmars från 06:00-18:00 med jour över natten till julafton och natten till juldagen.
    Sen 12-timmars på juldagen också.
  • Anonym (Skrivkramp)
    Glädje58 skrev 2011-12-23 02:07:56 följande:
    Jag kör tolv-timmars pass fredag lördag och söndag. Inte klokt på ett sätt, det är nästan en hel arbetsvecka på två och ett halvt dygn.
    Har jobbat vanlig förmiddag under mån-tors också, så det blir 64 timmar denna vecka!

Sen har jag jour kommande natt till julafton också, och nästkommande natt till juldagen, så med lite otur så blir det ytterligare timmar denna vecka? 
  • Anonym (Skrivkramp)
    Glädje58 skrev 2011-12-23 13:20:04 följande:
    Okey, du vinner denna vecka Skrattande

Men du, hur länge har ditt längsta arbetspass varit? Jag tror att jag kan slå dig i den tävlingen  
    Hade 5 utryckningar en natt till en strulande panna, mellan 2 stycken 12-timmarspass en helg förra vintern.
    Blev väl kanske 1-2 timmars sömn max emellan dom skiften.
    Rätt sliten när man slutade på söndagskvällen kan man säga!

• Anonym (Skrivkramp)
    Heidi1 skrev 2012-01-07 09:36:47 följande:
    att vara singel och bara ha sex så man får en orgasm ibland, fast det sa hon när hon inte var nykter. min mamma är inte riktigt klok ibland
    Orgasmen går väl att ordna på egen hand, så då behövs inget ONS/KK för det?
  • Anonym (Skrivkramp)
    Heidi1 skrev 2012-01-07 14:29:11 följande:
    ja då men det är ju inte samma sak som när man har sex
    Det håller jag med om att det inte är samma sak.

Man vill ju inte bara uppnå orgasm själv, utan halva nöjet är ju att få partnern att få orgasm också. 
  • Anonym (Skrivkramp)
    NatalieH skrev 2012-01-10 20:56:35 följande:
    Tror det är vanligare än vad man tror med antidepressiva.
    Tyvärr!
    Fast behöver man och det hjälper så är det ju väldigt bra!

Jag har ätit det till och från sen jag var 13, nu har jag klarat mej från det de senaste åren vilket känns skönt      
    Min tjej äter såna sen ca. 10 år, och dom hjälper väl rätt skapligt mot hur det var innan, MEN dom mer eller mindre förstör sexlivet då "intresset" i stort sett har försvunnit från hennes sida!
  • Anonym (Skrivkramp)
    Smecker skrev 2012-01-11 05:09:54 följande:
    Vanlig biverkning, särskilt om man äter Citalopram, Venlafaxin eller liknande preparat. Män drabbast oftast av fördröjd/obefintlig utlösning, en del kvinnor drabbas av detsamma men även av bristande sexlust.
    Hon bytte ett tag till Voxra och då blev det bättre (sexlivet alltså, eller egentligen allt), men här i höstas så föll hon tillbaka i samma trall som innan hon började med antideppresiva, så hon vart tvungen att börja ta tabletterna hon hade innan Voxra igen, med klent intresse för sex.
  • Anonym (Skrivkramp)
    Glädje58 skrev 2012-01-11 18:01:00 följande:
    Är Voxra en starkare kur?
    Svagare tydligen eftersom dom inte hjälpte full ut, men jädrar vilken fart det var på samlivet medan hon åt dom.
    Det var som på den gamla goda tiden!!!

Tyvärr bara för nån månad, sen blev det som dom sista 8-10 åren igen.
  • Anonym (Skrivkramp)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-21 14:09:47 följande:
    Det där är typiskt för folk som inte bor på stället det skrivs om. Ja, Malmö har kanske inte varit det trevligaste stället senaste tiden men sanningen är ju att man inte märker av det. Jag rör mig mycket i Malmö och det är liksom inte så att kulorna viner runt kroppen på mig och bilar exploderar överallt.
    Är väl kanske så att det är lite "självsanering" i dom kriminella kretsarna som inte drabbar "svensson" så mycket?

Men en vacker dag så kommer det att göra det, och det kanske har hänt redan?

Tänker på hantverkaren som blev skjuten på det blivande cafe'et, där det troligen var ägaren som var målet?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!