Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

NatalieH skrev 2012-01-08 16:56:11 följande:
    Alldeles själv?
    Det går ju inte 
    neee får skicka ut en lysning ^^ 
  • starchild81
    NatalieH skrev 2012-01-08 17:09:00 följande:
    Heidi följer ju med nu, se så bra det blev
    jaaaa =)  skall bli redo med.... Jag är inte den som dejtar om jag inte är redo för det......
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 17:24:02 följande:
    låter som en bra ide, första soliga varma dagen i maj, ska vi boka det?   får först kolla me booyah så den dagen inte är uppbokad bara
    absolut blir kalas =) haha äh han får ta det ^^
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 17:52:51 följande:
    Toppen ser fram i mot en trevlig och underbar dejt med dig i maj
    Japp absolutely skall skriva upp det på min whiteboard tavla hemma :) är den pedagogiska typen.... Eller så är jag kanske lite "samboskadad" som polare sa... 

Gillar att man har en gemensam tavla med dagarna på vänstersidan och fritt på högersidan. På så sätt har man koll samt att man kan ha ett eget liv med och det blir inga missuppfattningar..... ;)    
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-08 18:18:56 följande:Tungan ute
    Det var därför Gud uppfann Google Calendar som man kan dela med olika personer, t ex sin sambo
    men det är inte alltid man/jag kollar den.... Sedan kan du ju skriva små kärleksmeddelanden på tavlan hemma, det blir mer äkta då... Som att förklara hur mkt du älskar ngn med lite hjärtan och så. Lite romantik i vardagen du vet booyah ;) Du hade varit singel i flera år va ^^ ;) Tungan ute  Tungan ute
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 18:22:40 följande:
    Det är ju inte helt fel, dumt när det blir missuppfattningar
    precis det är ju lätt att det blir det om man inte har ett bra system i hushållet...............
  • starchild81
    giftgrodan skrev 2012-01-08 19:12:59 följande:
    ja, hur länge har ni varit singlar? För mig är det 2,5 år. A l l d e l e s   f ö r   j ä v l a   l ä n g e !
    19 timmar =) före det tre månader.... sedan hade jag ett förhållande på 1,5 år och för det va jag sambo i 4.5 år =) 
  • starchild81
    Smecker skrev 2012-01-08 18:56:18 följande:
    Haha nej, skilsmässan gick igenom i april

Har man mobiler som synkar med Google calendar så har man ju den med sig jämt. Jag och exet hade var sin kalender som vi delade med varandra, då såg hon när jag var upptagen och vice versa. Perfekt när man t ex är på BVC och skall boka en ny tid. Tavlan kan man ha ändå
    sant ;) dock är det lätt o glömma att skriva in i kalendern. 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 18:22:40 följande:
    Det är ju inte helt fel, dumt när det blir missuppfattningar
    instämmer gillar våran samständighet Flört
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2012-01-08 20:01:48 följande:
    gäsp måste lära mig att inte somna när jag nattar mina små flickor
    Då skall du aldrig köpa en tempursäng, kan inte "ligga" med datorn i sängen längre utan att somna. Blir lite för mkt som ett elektriskt möte =)  

Synd dock att datorn inte förstår mina behov  lika bra som  min säng *skratt*
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!