Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-04-25 18:37:04 följande:
    Letar en text som beskriver den finska bastukulturen,med honung som ingrediens, men det här fotot kanske duger...?

H0014 - finsk bastu honung

Finsk bastu honung

Vår finska bastu honung är ren naturlig honung, utan tillsatser. Bastun honung är en effektiv fettfri fuktkräm, som är lämplig för både torr och fet hud. Bastu honung naturliga glukos kristaller varsamt exfolierar huden, sedan smälta bort långsamt i värmen i bastun. Honung är rikt på naturliga vitaminer, enzymer och mineraler, och knyter fukt till huden och hjälper den att bibehålla den naturliga fuktbalansen.

Manipulerad! Eller ett påhittat marknadsföringsknep! Men själv honungen är det absolut inget fel på...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 18:55:19 följande:

Neråt tillämpar jag hälften plus sju-regeln, uppåt +5 år.

Drömmer
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-25 19:08:32 följande:
    Jag har faktiskt inte blivit beskylld för det; Bara för blivit beskylld för gymma när jag inte gjort det- Och det kan vara nog så frustrerande när ingen tror en om man säger nej.

Hmm.... Säger inget så har jag inget sagt.
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-25 19:54:04 följande:
    Yes dear?
    Nu börjar det låta något! Solig

Ville bara uppmärksamma att jag tror jag stämmer in där... Var bara det just nu...
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-25 20:47:15 följande:

Jag är vaken... Är på kurs och middagen pågår för fullt men min mage har pajat ihop (antagligen magkatarr) och jag pallade inte längre än genom halva huvudrätten.... Ligger på hotellrummet nu och deppar.

Inte kul!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-25 20:55:23 följande:
    Ja det ska bli roligt och trevligt. Hoppas att alla tycker om mig
    Klart de gör! {#emotions_dlg.flower}
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-25 21:06:32 följande:
    Hemma efter en mkt händelserik dag på jobbet. Tänk att psykiskt sjuka kan vara så sjukt roliga och göra det galnaste av galna man kan komma på. Har jobbat länge men de lyckas fortfarande chockera
  • Cocacola
    magus skrev 2012-04-25 22:39:36 följande:
    Ja. Dumt att brumma iväg fram och tillbaks så där.. Tänk på miljön kvinna! Tänk på alla inlägg du går miste om :P

Hade ju sönder min favoritmugg i morse.. :(  Nu letar jag land och rike efter en ny..
    Jadu.. FredrikCA.. vet faktiskt inte..
    Leta på indiska? Där ska jag införskaffa några fler av min favoritmugg iaf, det behövs...
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-25 23:12:30 följande:
    Jag ska ta tjänstledigt ett tag, så att jag kan hinna med i alla era diskussioner.
    Kan ni alla skramla ihop för en skaplig månadslön till mig? 

Äh, du får plugga eller byta jobb! Det här är viktiga grejer! Skrattande

Din tråd dessutom, så du är faktiskt fullt ansvarig för att läsa varenda inlägg Flört  

• Cocacola

Men jag ser att ni tänkt på mig, lagom mkt skrivet när jag fått sova. Solig

Kikade just in på hp, 5 nya mejl - alla från samma kille. Drömmer  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!