• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-10 16:27:21 följande:
    Tjipp tjopp!

Nu har jag skjutit ut mig från dejtingvärlden iaf på nätet. Är färdig med det för nu känns det som. Kommer följa era vidare äventyr, men lär nog inte ha något själv att bidra med Solig  

Varför om man får fråga? Hittat någon?
  • snipsnap
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 15:16:03 följande:
    Fast det tycker inte jag och då tycker vi olika.

Antingen så svarar dom för att de inte vill eller också så kan dom inte svara. I vilket fall går det inte att komma vidare och då kan man lika gärna lägga den personen på hyllan. 
    Visst. Men med deras nuvarande upplägg så kan du ju alltså skicka ALLA dina mail till folk som inte kan läsa/svara - utan att du har en aning om det.

Men om du redan från början VET vilka som inte kan svara, så sparar det ju en massa tid, besvär och irritation, eller hur? Och eftersom du BETALAR flera hundra spänn i månaden för att just kunna kommunicera så är det ju ganska otroligt att du inte ska få veta om du över huvud taget KAN kommunicera med den tilltänkta mottagaren.

Men OK... alla har ju rätt till en åsikt....
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 16:28:33 följande:

Varför om man får fråga? Hittat någon?
    Det finns någon sedan tidigare men jag vet inte om intresset är ömsesidigt. Oavsett så är jag färdig med närdejtingen just för tillfället. Kanske hinner ändra mig inom kort men nu är det stopp iaf *L*
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    snipsnap skrev 2011-08-10 16:29:25 följande:
    Visst. Men med deras nuvarande upplägg så kan du ju alltså skicka ALLA dina mail till folk som inte kan läsa/svara - utan att du har en aning om det.

Men om du redan från början VET vilka som inte kan svara, så sparar det ju en massa tid, besvär och irritation, eller hur? Och eftersom du BETALAR flera hundra spänn i månaden för att just kunna kommunicera så är det ju ganska otroligt att du inte ska få veta om du över huvud taget KAN kommunicera med den tilltänkta mottagaren.

Men OK... alla har ju rätt till en åsikt....

Men jag blir ju inte irriterad.
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-10 16:32:21 följande:
    Det finns någon sedan tidigare men jag vet inte om intresset är ömsesidigt. Oavsett så är jag färdig med närdejtingen just för tillfället. Kanske hinner ändra mig inom kort men nu är det stopp iaf *L*

Ja du får hålla oss ajour med det där andra i alla fall.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 16:36:38 följande:

Ja du får hålla oss ajour med det där andra i alla fall.
    Will do Solig

O lycka till på nästa dejt med båt-mannen (har inte backloggat :)  
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-10 16:41:26 följande:
    Will do Solig

O lycka till på nästa dejt med båt-mannen (har inte backloggat :)  

Glöm det.
  • Ernst Hugo
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 16:44:31 följande:

Glöm det.

Läste nu, så jäkla trist...........

Gammalt men som de säger - Mister du en står dig tusen åter och väljer du en står det tusen o gråter! 
  • Anonym (Mia)
    Ernst Hugo skrev 2011-08-10 16:53:56 följande:

Läste nu, så jäkla trist...........

Gammalt men som de säger - Mister du en står dig tusen åter och väljer du en står det tusen o gråter! 

Ja det var så konstigt allt... Jag kanske är för blåögd.

Nåja. Jag raggar på en ny dejtingsida som heter

"Vi som vill träffa någon fastän vi är 93 år och har hjärfel och inga barn!"   
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 17:06:55 följande:
    Nåja. Jag raggar på en ny dejtingsida som heter

"Vi som vill träffa någon fastän vi är 93 år och har hjärfel och inga barn!"   

Kostar den något?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!