• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cogitationes skrev 2012-06-12 00:09:58 följande:
    Det är ju inte jättesvårt att regga ett nytt konto och använda proxy om man vill posta anonymt heller gissar jag på.
    Tja, kommer man på dig så blir det att regga om sig varje gång du blir påkommen. Man blev rätt bra på det där efter ett tag om man säger så.
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-12 00:13:04 följande:
    I det här fallet var det åsikter som skiljde, Sen kanske jag hade vissa pikande ordval ibland. Men igrund och botten var det mer meningskiljaktigheter än påhopp. Jag tycker det är lite intressant hur modereringen fungerar iofs, Det verkar som man bara plockar bort utan att läsa vad egentligen det står i posten och man blint går på anmälan. Nu mot anmälde inte jag för jag tycker det är ett töntigt sätt att vinna en debatt på att se att den andres inlägg raderas, iövrigt var vi båda lika offtopic som egentligen var vad inläggen hade som ursäkt för radering.
    Det är alltid samma visa när inlägg plockas bort. Jag minns den gamla goda tiden när vi hade slutna dialoger kvar.. lol. 
  • Nicke

Det var rätt underhållande att kallas för det ena och det andra dagligen. Vissa människor var mer störda än andra om man säger så. Hot om våld och annat trevligt via telefon och sånt.

• Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-12 00:15:29 följande:
    Det gör jag ju redan, Varje gång jag inte kunnat låta bli att avslöja mig för en person... Men jag ska försöka undvika det den här gången... Jag har ju som sagt fått ett kontaktförbud i processing och jag tappade ganska mycket hoppet om att få någon som helst feedback efter det... Men eftersom hon kände till vem jag var tidigare så avreggade jag så jag inte får någon djävla anmälan också för vi råkar skriva i samma tråd någon gång eller dyl.
    Det är ganska lätt att känna igen dig.
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-12 00:18:33 följande:
    För er ja, Jag har inte försökt maskera mig här. Om jag vill dölja mig så kan jag det kan jag lova. Men hon vet inte att jag håller till i den här tråden. FL har väl inte vad jag vet någon funktion för att söka vilka trådar en specifik medlem är aktiv i. Det skulle möjligtvis vara om hon råkat se det i senaste inläggen, Men känner jag henne rätt så går hon alltid på "Mina favoriter" hon har sina standard trådar som sagt.
    Man känner igen på sättet folk skriver. Det är väldigt många som har försökt att dölja sig. Många missade vi ju förstås men många åkte också dit.. gång på gång på gång... men det är ju mycket för det ofta är samma ämnen som personerna ger sig in i... med samma stil och beteende.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-12 00:17:06 följande:
    Sant, men gränsen mellan att bli av med anonymiteten och bli av med FL i 24h är hårfin.. trodde du hade en mer permanent lösning Drömmer
    Det finns en.. eller fanns. Får forska lite.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-12 00:20:16 följande:
    Det där känner jag igen iaf... Men av lite andra orsaker kanske. :P Men det kan vara rätt underhållande att se/höra vad folk egentligen häver ur sig... 
    Vad som helst. Folk skyr inga medel.
  • Nicke

Sen finns det ju medlemmar som snokar.. och snokar.. och snokar.. för att sedan anmäla och presentera sina misstankar.

• Nicke
    Midori skrev 2012-06-12 00:37:43 följande:
    om hon nu kan ta till myndigheter för dte du gjort mot henne ja då har du troligen skitit i det stora blås skåpet rejält och jag skulle gärna vilja veta vad det är du gjort, hon gjort etc.
    Fast här hör vi bara en sida. Det är rätt lönlöst.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!