• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-09 12:54:55 följande:
    Madida: haha ja gör det, kan bli lite kallt till vintern men billigt i vart fall:)

Jag är ganska mycket bad ass så det fixar jag. Lite kyla har typ ingen dött av. Typ.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym skrev 2012-08-09 15:35:12 följande:
    får en nykomling plats här? efter singel i snart 8 mån vill jag träffa ngn, den rätta dvs inte kk eller ons, utan seriösa killar, hänger på HP och gjort sen 3 mån tillbaks, men ngt måste jag göra fel, är klar i min press att jag vill ha seriöst inget kk inget ons...

har bilder och presentation, hur ska jag gå vidare? en handfull pratar med mig säger de håller med mig precis, vill ha seriöst men se går det in på kan du skicka avklädda bilder mm, har inte ens kommit i väg på date än, vad ger jag för fel signaler eg?

Klart du får plats! Välkommen! Solig

Det är svårt att veta om du gör nåt "fel" med tanke på att jag inte sett varken dina bilder eller din presentation. Men med stor sannolikhet är det såhär att du helt enkelt bara fått tag i puckade killar. Såna mail får jag också rätt ofta och det är bara att ignorera. 
  • Madida

Nu har fröken Madida bokat in en dejt på måndag. En dejt som faktiskt gör mig lite nyfiken Och jag har gått utanför mina vanliga "regler" så vi får se hur det blir med detta

• Madida
    lemonina skrev 2012-08-09 16:50:43 följande:

Åh det låter spännande hihi. Är han någon som är raka motsatsen till vad du brukar dejta?Glad

Inte raka motsatsen men han skiljer sig lite från de jag vanligtvis väljer. För det första har han en liten son. Han är inte sådär superlång som jag vill ha dom.
    Men det är nåt med hans sätt att skriva som gör min nyfiken. Han är kul. Och rätt bra på att sätta mig på plats. Inte för att det behövs  
  • Madida
    lemonina skrev 2012-08-09 17:03:11 följande:

Aha det ska bli intressant och se hur det går då. Du kanske har blivit extramamma då i slutet på nästa veckaFlört Nä skojade lite med dig bara.
    Hahaha! Javisst vettu! Gå från att bara vara jag och mina små katter till att bli bonusmamma till en 2-åring. Perfa!
    takida skrev 2012-08-09 17:14:45 följande:
    Så du har kanske hittat en man som ger dig lite motstånd, härligtSkrattande
    Det är bra att du går utanför din ram ibland, kanske kan vara ett riktigt guldkorn!
    Ja, jag gillar lite motstånd även om jag låtsas som att jag tycker det är jobbigt Men han ger motstånd på rätt sätt. Inte som många andra som gör mig osäker och obekväm. Utan han står liksom upp mot mig när jag kör på som en ångvält

• Madida
    Näckrosen skrev 2012-08-10 19:38:17 följande:
    I morgon ska jag luncha med mannen jag helst av alla vill ha. Hoppas att han kommer på det snart oxå, så jag kan lägga ner nätdejtandet.
    Tror att det var pga honom jag inte fick några känslor för "killen i badrummet" förra veckan...
    Håll gärna någon tumme eller två för mig i morgon, fast det inte är någon jag träffat på nätet..

Självklart ska jag hålla en tumme för dig
  • Madida

Angående bild eller inte bild. För mig är det viktigt att där finns en bild eftersom utseendet är viktigt för mig. Enkelt.

• Madida
    takida skrev 2012-08-10 22:21:50 följande:
    Skrev lite med en kille och rätt så snart så kommer frågan om jag är kåt ofta? 
    Vad tusan är det med killar egentligen? ånt är det väl ingen som frågar någon man träffar irl efter fem minuter så varför gör man det på nätet?  
    Visst är det intressant?! Undra vad det beror på egentligen. Frågan du fick är rätt vanlig, den har jag också fårr många gånger. Likaså vilken bh-storlek jag har, vilken min favoritställning är, när jag hade sex senast o.s.v.
    Otroligt charmigt! 
  • Madida

Gjorde för skoj skull det där astrotestet med killen jag ska på dejt med imorgon Sammanfattningen slutade såhär:

Om Kräftan kan låta Lejonet ta ledningen i sängen blir detta en mycket passionerad affär och ett riktigt lyckat förhållande på lång sikt.

Och det är jag som är kräftan  

• Madida
    cajsasmamma skrev 2012-08-13 00:16:37 följande:
    Jag testade det på ett gammalt "strul" och mig , och det såg bra ut i mina ögon! 
    Hur har du koll på deras stjärntecken? Jag fick leta bra länge innan jag fick koll på när han fyller år och då kunde kolla upp vad han har för stjärntecken
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!