Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2012-01-03 13:17:07 följande:
    Fel och fel? Det är som det är.. jag försöker bara att acceptera det. I mina andra förhållanden så har ju inte det här varit saken som gjort att det inte fungerat. Det är bara en sak jag reflekterat lite över.Och nä, där har du faktiskt fel. Jag tycker verkligen INTE att alla killar är skitstövlar. Tyckte jag det hade jag slutat att leta efter kärleken för länge, länge sedan eller övervägt att bli lesbisk Och jag är mycket medveten om mina val jag gör och skyller inte på nån annan. Jag kände bara för att få ventilera lite (vilket jag trodde att den här tråden var till för?)

Vad är det för fel på att vara lesbisk? Jag är det själv.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 15:31:17 följande:
    Min tolkning är att han vill sätta på mig.
    Don't they all? Sen när är det något negativt?
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 15:39:04 följande:
    Nejnej, vi har haft kontakt ett tag men hann bara träffas en gång innan han blev helt uppjagad över allt.
     Det som gör mig fundersam är att han måste ju fått det där någonstans ifrån. Låter ju som om han har rätt i sak, du vill ha hela paketet med sambo, barn, jobba 75% osv? Det är på något sätt målet?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 17:17:42 följande:
    Jag vill gärna att han sätter på mig, egentligen. Tycker att han är RÅsexig! Topp 3 av alla jag träffat. Men jag vill dejta honom, där sex är en del av allt och inte allt.

Ja jag vill ha barn och hela paketet.  Men det var ju tydligt från början och då var det inga problem. Och när vi snackat såna mer seriösa saker har det var HAN som dragit upp det, inte jag.
    Men även om jag vill ha allt det där så är det väl inte sagt att jag vill ha det med just honom. Jag vill(e) träffa honom, dejta, ha roligt, se om vi klickade.
    Men han verkar tro att jag kräver en mass av honom nu omedelbums!
    Men du har förklarat för honom att han har fått fel uppfattning?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 17:22:58 följande:
    Ja, absolut. När vi hade det avslutande samtalet i telefon så förklarade jag det för honom. Jag var väldigt tydlig.

Men nu en månad senare verkar han fortfarande vara fast i det där tänket.

Tycker han verkar ha en lite märklig bild av mig, som om jag vore nån prinsessa som måste pysslas om på ett speciellt sätt. Som kräver vissa specifika saker. Som samtidigt är så himla fin och godhjärtad.
    Jag vet inte hur han har fått ihop den bilden och jag vet inte vad jag har gjort för att bidra till det.
    Verkar som om han är en komplex och multifasetterad inbillningspersonlighet. Du klarar dig bättre utan honom. Sex med en snygging kan du få ändå, på båda sidorna sundet.
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 17:58:16 följande:
    I början när vi pratade så var han det. Såg det som en del av sin framtid. Men visst, han kanske har ångrat sig.
    Fick han kanske intrycket av att han var där för ditt nöjes skull, typ en vikarie tills du hittade mr Right att fylla den ordinarie positionen med?
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 18:17:23 följande:
    Nej det tror jag verkligen inte han fick. Absolut inte. Och fick han det intrycket så har jag misslyckats fatalt. Men jag vet inte vad jag skulle ha gjort för att ge honom det intrycket?!
    Ingen aning, jag tänker högt. Han kanske helt enkelt är knäpp. Emellanåt är det bäst att leva efter Occams rakkniv.
  • Smecker

Jag kommer helt osökt att tänka på

">

• Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 18:24:58 följande:
    Jag tror helt klart att han är knäpp! Vem vill inte ha det här liksom?! *snurrar runt*
    Jag avstår att uttala mig, känner inte dig fröken Anonym (Hopplös:))
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 18:33:43 följande:
    Varför måste du alltid vara så korrekt?! Du behöver inte vara rädd för att jag stöter på dig eller att jag ska missförstå dig och tro att du stöter på mig Varför inte bara hänga på och skratta? Det hade jag gjort om du skrev motsvarande.
    Korta svaret:

För att jag är jag, jag är sån, sån är jag.

Långa svaret:

För att jag är jag, jag är sån, sån är jag, jag gillar mig själv som jag är, lär dig leva med det
  • Smecker
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2012-01-03 18:42:45 följande:
    Det bästa är att jag inte behöver lära mig leva med det

Och för den delen vet du mer om mig än jag om dig! Solig

Nu dags för B&J-glass och skriva ett svar till Mr Knäpp.
    Helt rätt, det behöver du tack och lov inte.

Jag vet det du valt att dela med dig av, ungefär som du vet vad jag valt att dela med mig av Annars är du faktiskt välkommen att fråga, jag bits bara om jag får betalt. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!