• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:38:07 följande:

Visst är det jobbigt att snorungar kontaktar dig, de vill bara en sak och det är att få prova din rullator...

Ja jag vet. 40 års skillnad märks när man kämpar om syrgasen.
  • uniMog

Jäklar vad ni hinner skriva när man är borta några dagar.... Jag läser ikapp och skrattar och skakar på huvudet på lämpliga ställen. Återkommer väl om ett par dagar när jag är ikapp

Forgive me, shiny special one. I beg of you to rip out my inadequate tongue.
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 19:40:32 följande:

Ja jag vet. 40 års skillnad märks när man kämpar om syrgasen.

Du skulle kunna köra en variant på strypsex med honom. Det är bara att skruva åt kranen under akten Skrattande
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:45:32 följande:

Du skulle kunna köra en variant på strypsex med honom. Det är bara att skruva åt kranen under akten Skrattande

Skoja inte om det - sånt körde mitt ex med. Helt ensidigt intresse kan jag tillägga. En av anledningarna att jag lämnade honom. (Men det kunde inte du veta.)
  • Glädje58
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 19:47:40 följande:

Skoja inte om det - sånt körde mitt ex med. Helt ensidigt intresse kan jag tillägga. En av anledningarna att jag lämnade honom. (Men det kunde inte du veta.)

Ber om ursäkt  Skäms
  • Anonym (Mia)
    Glädje58 skrev 2011-08-10 19:48:36 följande:

Ber om ursäkt  Skäms

Ingen fara - kunde inte du veta.
  • Anonym (Råd tack)
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 17:06:55 följande:
    Ja det var så konstigt allt... Jag kanske är för blåögd.

Nåja. Jag raggar på en ny dejtingsida som heter

"Vi som vill träffa någon fastän vi är 93 år och har hjärfel och inga barn!"   
    Kan du länka till den sidan?

Men du, redan 3 nya på g? Bra jobbat på...ett dygn Flört
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Råd tack) skrev 2011-08-10 19:54:57 följande:
    Kan du länka till den sidan?

Men du, redan 3 nya på g? Bra jobbat på...ett dygn Flört

Det är dom som är på mig. What to do... Jag utstrålar väl några Jag bryr mig inte-vibbar just nu...
     Har liiiite ont i hjärtat fortfarande, men det är ingen fara.
  • Baginbox
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-10 19:57:38 följande:
    Det är dom som är på mig. What to do... Jag utstrålar väl några Jag bryr mig inte-vibbar just nu...
     Har liiiite ont i hjärtat fortfarande, men det är ingen fara.
    Det där tycker jag stämmer rätt väl. Ju mindre intresse jag visar desto större intresse tycks jag väcka. Jag fattar inte det här. Jag ska iallafall på min första riktiga dejt i morgon. Någonsin. Där kan vi snacka nervositet... Får göra som på scen, in i rollen bara. Rollen som mig själv..
  • Anonym (Dejting)
    Baginbox skrev 2011-08-10 20:21:45 följande:
    Jag ska iallafall på min första riktiga dejt i morgon. Någonsin. Där kan vi snacka nervositet... Får göra som på scen, in i rollen bara. Rollen som mig själv..
    Glöm inte att titta på publiken bara. Precis som de gör på scenen {#emotions_dlg.djavulsk}
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!