• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-13 15:02:27 följande:
    Well, jag känner att egentligen så borde det bara vara en fling men när man kopplar så bra med någon som vi ändå gjorde från sekunden jag klev in på kontoret, och sen kvällen igår. Alltså tänk er världens vackraste utsikt blandat med en massa språkliga roliga misstag men att man ändå försöker hela tiden. Har inte haft det så bra och bekymmerslöst på länge

förrän J ringde då klockan 3 på natten och undrade varför jag stängt av mobilen. Jag hade ju iofs inte gjort det, den var på endast nödsamtal men han ville veta om jag legat med någon annan och att det var garanterat därför jag stängde av osv. Det ska väl han fullkomligen bara skita i, vi är inte ett par, har inte varann på fejjan, ingenting. han kan slänga sig i väggen.   
    Blockera.
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-13 15:12:13 följande:
    Med uppkopplingen jag haft så har jagju inte kunnat ladda ner någon app för att göra det men det står högst på listan när mobilen är klar sen
    App? Det finns ju fan som standard i Android om du inte har 1.0 eller nåt.
  • Nicke
    Smecker skrev 2012-06-13 15:31:10 följande:
    Du menar att koppla till röstbrevlådan direkt? Men det blockar inte samtalet. Visst kan du fixa det med Tasker, men det är pilligt som fan. Bättre att dra ner en app för det.
    Nej, det menade jag inte. Hmm.
    Det kanske är något som specifika tillverkare valt att lägga till..  
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-13 15:55:16 följande:
    Min chef gillade INTE det han hörde om honom.
    Är det någon som har gjort det?
  • Nicke

Mitt är registrerat men jag har spärrat för katalogtjänsterna. Typ hitta, eniro osv..

• Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 21:19:14 följande:
    Hultsfred imorgon och här sitter jag och dricker öl.
    Det blir kul. Rätt inställning bara!
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 21:28:24 följande:
    Det får man se. Det värsta är att man blir mer sentimental och känslosam när man druckit :/ Men det gäller att försöka bli intresserad av annat.
    Aha, jag kunde bli det när jag var yngre men nu har jag bara kul.
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-13 21:30:14 följande:
    Nu ihelgen har vi mcträff,då kommer det folk från andra ställen,brukar va skojj.Själv ska jag stå i baren och kränga sprit åt gästerna så de blir lite glada;)
    McTräff. Det låter som någon hamburgare på McDonalds
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!