• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-08-13 22:35:00 följande:
    Bra som i att du vill träffa honom igen? 

Ja det vill jag. Får hoppas att han delar den lusten
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 22:58:17 följande:

Åh, så pass! Vad kul Hoppas han vill
    takida skrev 2012-08-13 22:58:38 följande:
    Väntar med spänning på fortsättningenGlad

Vi får väl hålla tummen och se hur det blir
    När vi skildes åt så sa han att han hade haft trevligt och att jag gärna fick höra av mig ikväll. Jag sa detsamma till honom  
  • Madida
    Racer x skrev 2012-08-13 22:59:28 följande:
    Börjar få en begynnande stalker efter mig. 4 besök än så länge.

Shit!! Det är dags att börja passa sig hör jag! Var rädd om dig nu!
  • Madida
    takida skrev 2012-08-13 23:05:22 följande:
    Tänker du höra av dig eller vänta in honom? 
    Jag skickade ett sms för 30 min sedan. Frågade mest om han kom hem ordentligt och sådär. Inget svar ännu
  • Madida
    visma1 skrev 2012-08-13 23:16:01 följande:
    Han kanske hade långt hem?
    Haha, ja han har svarat nu iaf
  • Madida

Ni skriver för mycket! Jag hinner inte med både er och jobbet, så tagga ner lite nu!

Solig

• Madida
    visma1 skrev 2012-08-14 20:07:49 följande:
    Så, om han varit öppen med var han står och hon ändå vill fortsätta att träffas under de premisserna så är det hans fel?

Vanilla ice queen skrev 2012-08-14 20:11:44 följande:
    Visma: Nej, hans fel är det inte! Men jag tycker det är oschyst att ligga och ha tät kontakt med någon som är kär i en om man själv inte är ute efter att vara med den personen. Särskilt om man bryr sig om personen. Det är min åsikt! Visst personen som är kär kan säga ifrån men det är inte alltid så enkelt när man är kär tyvärr!

Hmm, jag har avårt att se hur detta skulle vara oschyst av honom? Han tycker om "Näckrosen" men klarar inte en relation just nu och detta har han varit tydlig med. Då är det ju upp till den andra personen att välja själv hur han/hon vill göra. Klart det är svårt att dra sig ur om man är kär. Men vuxna människor får ta ansvar för sig själva, detta är min mjuka åsikt
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-14 20:27:47 följande:
    Madida: Menade inte att det var fel. Bara att om han verkligen brydde sig om Näckrosens känslor så skulle han inte ligga med henne om han är medveten om hennes känslor för honom. Jag skulle inte kunna göra så utan att känna mig taskig iaf.

Men om han också känner något för henne då? Ska han låta bli att vara nära henne som han vill bara för att eventuellt skona henne från mer smärta?

Hade jag träffat en kille regelbundet och jag inte kände något för honom medan han uttryckte att han var kär i mig, ja då hade jag avslutat det. Mest för att det hade varit obekvämt. MEN om jag var förälskad i en kille jag träffade men inte kunde ha nåt seriöst med (just nu iaf) och han var riktigt kär i mig, nej då hade jag inte avslutat det.
    Sex är sex och det kan man ordna ganska lätt, då är det onödigt att ha sex med någon man vet är kär i en (även om det forf är hans/hennes eget ansvar)
    Men om jag har känslor, nej då suger jag ut så mycket jag bara kan av relationen
  • Madida
    takida skrev 2012-08-14 20:28:23 följande:
    Värst va ni skriver ikväll!;) Själv ska jag ut på stan en sväng nu.
    Och jag "jobbar"
  • Madida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-14 20:42:17 följande:
    Madida: Ja jag vet ju inte hur det låg till med det utan jag skrev utifrån att hon sagt att hon var kär och han sagt att han inte ville ha något seriöst...
    Vi får väl enas om att vi är oeniga helt enkelt
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!