• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-13 21:32:05 följande:
    Den tanken har jag tänkt många ggr idag. Har hakat upp mig på folk och ekonomiskt tjafs tror jag. Läst ett par trådar här på fl, snackat med mamma som är mitt uppe i en bodelning och folk verkar helt galna. Handlade mat igår och exet blev skitsur över att det blev dyrt. Helt seriöst jag har handlar käk och annat som räcker minst en månad och det gick på 2000:-  Suck! Skulle inte ha betalt handpenningen på hans hus kanske {#emotions_dlg.djavulsk} men då hade han väl bott här än. Hade ju tänkt att barnbidraget skulle täcka in allt annat tills jag får lön sen men fick veta idag att jag tydligen ska lösa ut en dörr för 2500:- och dessutom hämta hem den. Hur fan ska jag lyckas få med mig en dörr? Skrattande
    Vad har ditt ex med din mat att göra?!
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-13 21:36:12 följande:
    Han har med den att göra för att han får betala det mesta ett tag eftersom jag betalade handpenningen på hans hus vilket gör att jag har 0:- inkomst ett tag. Vilket vi var överrrens om. Låter kanske jävligt dumt men va fan annars hade han väl aldrig flyttat och jag pallade inte mer!
    Då är det väl bättre att han avbetalar till dig så kan du köpa vad fan du vill.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-13 21:45:37 följande:
    Vi är ju överens i stort lixom så det är bra. Så sjukt onödigt med allt tjafs bara. Fick mig för övrigt en sån där fin harang nu ikväll om hur jävla kass jag är på allting... Suck! AAAAAAAAAAaaaaa!!!!!!!! Skrikandes Så less på att höra hur allt jag gör är skit.
    mm det låter som att ni är överens ...
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 22:12:33 följande:
    Jag är tyvärr tvärt om, Jag hade bara kul när jag var yngre nu kan jag sjunka in i helt andra tankar fast det kanske är stojigt osv runt omkring. Men som sagt det gäller att försöka vara aktiv och inte låta sig bli passiv och eller någon måltavla på något sätt.
    Tja, vet man med sig att det ballar ur när man dricker så får man väl ge fan i det annars.
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 22:16:11 följande:
    Ballar ur är ju en definitions fråga. 
    Det är alltid kul med folk som sitter och grinar eller är väldigt ledsna när det är fest.. eller inte.
    Vissa blir ju så väldigt ofta. 
    Det kan ju inte vara så kul för dig heller? 
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 22:19:33 följande:
    Nu fantiserar du ju och drar slutsatser som inte är av denna värld.
    Jag gissar mest. Det låter inte så roligt.

Vad är "sentimental och känslosam" då? Vad händer med dig när du blir så?
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-13 22:24:32 följande:
    Man kan tänka tillbaka på saker som varit och sakna det mycket mer.

Jag har inte sagt jag mår sämre av det, Jag har sagt att risken är större att man hamnar där om man inte är sysselsatt. Och sysselsatt blir man sällan om man dricker något hemma. På fester osv brukar det gå bra såvida inte någon sätter igång och prata relationer eller dyl.
    Dåså?
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-14 00:14:32 följande:
    Vem fick med sig fel jävla väska hem tror ni då faaaaaaaaaaaaaaaaaaan.
    Din mamma
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!