• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Midori skrev 2012-06-14 00:20:30 följande:
    Eller.... Drömmer
    Ja juste, du har ju det mesta digitalt lagrat ändå kom jag på..
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-14 00:22:53 följande:
    Sån jävla tur att allt av värde plus smink och så har jag i handbagaget, hade ändå en stor ryggsäck och en handväska och all sprit med i handbagaget Drömmer 

enda är att min enda laddare var i väskan til mobilen har bara kablar tydligen och inga laddare. Hur är det möjligt? och när en ny mobil dör vill den tydligen inte ladda sig via datorn. men jag hade andra mobilen laddad i alla fall... 
    Se till att den inte hinner dö dårå.
    Du om någon borde ju ha ett lager hemma av laddare.
    Det har jag. ;) 
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-14 11:38:35 följande:
    Ich glaube du spinnst :)

Dags att bege sig mot dom småländska skogarna och göra hultsfred till årets attraktion.
    Bli inte förvånade om dom gör publikrekord i år när jag är där för första (och troligtvis sista gången :) 
    Det blir inget publikrekord... fast det beror ju på vad du jämför med. Konkursen under 2010 var svår. Nya festivalen 2011 drog bara runt 10 000 och i år håller man tyst men det kommer väl snart..
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-14 15:03:30 följande:
    Jag har inget Wii

haha de på flygplatsen typ "men... de är ju EXAKT likadana " ja annars hade jag inte tagit fel Drömmer de bor iaf i Trollhättan som äger väskan, så det är en kompis som känner henne så världen är väldigt liten, det var en tjejs väska i alla fall  
    Du kanske läser på lappen nästa gång?
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-14 19:58:03 följande:
    Japp... efter att han var elak mot mina vänner i helgen och körde rattfull ca 2 mil för att han var så arg, och sen har mage att bli arg på mig för att de på festen anmälde hans rattfyllekörning... och sagt att om det hade varit lagligt hade han slagit mig så var det väl kanske dags att lämna honom.
    Eh, det var dags långt innan detta.
  • Nicke
    Midori skrev 2012-06-15 09:23:11 följande:
    "min gynekolog" ska man ha en sån liggandes menar du? hm.
    Det är väl samma sak som "min läkare". Man har ju någon man går till och när man väl har en gynekolog som jag antar att man känner sig relativt trygg med så lär man väl vilja gå till samma?
  • Nicke

Utomkvedshavandeskap och skit kan man ju få. Har du nuppat utan skydd mycket?

• Nicke
    Midori skrev 2012-06-15 11:06:49 följande:
    Aldrig någonsin träffat samma! Tungan ute
    Det beror väl på vart ni går?
    Åker du till akuten eller din VC så lär ju chansen vara liten. 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!