• Heidi1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-02-01 21:42:46 följande:
    Varför?

varför inte?
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-02-01 21:55:48 följande:
    Tråkigt?
    Blandat är bäst Tungan ute
  • Heidi1
    NatalieH skrev 2012-02-01 22:25:35 följande:
    Ja snäll är bäst och roligast, fast retas får man göra :)

retas lite små elakt måste man ju få göra
  • Heidi1
    gröna hönan skrev 2012-02-01 22:55:40 följande:
    Ok, dags för mig också att komma ut ur garderoben då!  (Faller för grupptrycket här!) "hjärtat"har varit min signatur. 
    välkommen ut
  • Heidi1
    Klöset skrev 2012-02-02 00:07:32 följande:
    Vet inte om ni minns mig. Jag hette never mind tidigare.

I alla fall. Här slår det blixtar om en nätdejt och vi ska träffas för första gången på lördag. Sedan dag ett som vi fick kontakt har vi pratat i timmar och allt känns toppen. Han har ungefär samma framtidssyn som mig. Allt känns för bra för att vara sant. Nu fasar jag för dejten, för jag är så sjukt rädd att det ska gå som tidigare, att det känns totalt fel när vi träffas. Hur får man bort de negativa tankarna? Baaah, blir knäpp .

jag kommer ihåg dig. Hoppas att dejten går br
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-02-02 17:09:03 följande:
    Du skulle gått ut och gjort en Coyote Ugly på bardisken.

skit va länge sen man såg den filmen
  • Heidi1
    Vanilla ice queen skrev 2012-02-02 19:23:23 följande:
    Men den här träffen i Gbg finns det någon info om den? Vad är det tänkt att ni ska hitte på? Får man hänga med på ett hörn om man är snäll? Inboxa gärna om ni ej vill skriva i tråden:))

är nog inte mer bestämt att det är ute i Angered, mer info kan du nog få när den där saken som rymt till utomlands kommer hem igen. Tror nog allt att du får hänga på.
  • Heidi1
    Madida skrev 2012-02-02 23:05:22 följande:
    Äsch, inte sånt snack! Jag väger knappast 50kg och jag har dansat på många bardiskar, högtalare, bord och andra lämpliga saker

Låter som mig när jag var runt 20. Fast vägde lite mer. Men man hade väldigt roligt
  • Heidi1

Mys och hångel är aldrig fel med rätt person

• Heidi1

fick en hälsning från Egypten. Allt är bra där dock funkar inte internet så bra där nere.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!