• Nicke
    Midori skrev 2012-06-15 11:36:18 följande:
    Men gud jag messade J nu eftersom han smsat 3 ggr idag redan och sa att han inte får höra av sig mer inte ringa osv. Och sa att lycka till i livet och rekomenderade honom psykologhjälp..

2 sekunder efter ringer mobilen så jag bara svarar då är de tju han såklart. "vaaaa varför skriver du så jag vill ju ha en framtid med dig blablabla"

Min chef har lovat att vi ska RK klassa alla mina framtida dejter Drömmer OCH om jag träffar någon så ska kjag ta med honom till jobbet så att min chef ska köra en utvärdering av personen. Han har gjort det innan med folk tydligen Tungan ute       
    zZZZzzzzZzzzzzZz  
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-15 12:12:10 följande:
    Aldrig? Jag har hunnit få några flera ggr iaf.

Gynmottagningen eller kvinnokliniken beroende på vart det funnits tid. I stan har jag oftast fått samma men har nog haft 3-4 olika även där. I Falun kan det ju bli vem som helst känns det som. Extra nice när den ena säger en sak och nästa gång när man har en annan säger de något annat. En och samma hade ju varit bra tror jag men nej då, så många olika som möjligt tydligen... Inte konstigt att jag helst undviker gyn. Skitställe.
    Ja, men så blir det ju när man ska till läkaren med. Jag har väl bara 1 månads väntetid till min husläkare ungefär och kan jag vänta så gör jag ju det men när man väl söker läkare så vill man ju träffa någon NU. 

Läste lite om varför man inte kan välja gynekolog på samma sätt som husläkare och det var väl bl.a. för att folk inte systematiskt ska välja bort manliga gynekologer eller nåt sånt. 
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-15 13:08:01 följande:
    Nja, jag brukar ha samma läkare faktiskt. Dit går det dessutom riktigt snabbt att få komma de gånger jag behövt iaf. Att lyckas få en tid på gyn är något helt annat... Sist fick jag ju höra att de inte hade tider förrän veckan efter midsommar och att jag fick göra jälvdiagnostik eller åka till falun om inte läget blev akut. Fast det hade väl blivit falun då med.

Jo, det låter ju nästan vettigt, men det är också helt galet att man kan få så många olika. Inte kul! Däremot undrar jag om det där verkligen skulle bli ett problem? Kanske, kanske inte. Det är ju en rätt känslig fråga. Kan förstå om man inte vill ha en manlig gynekolog. Nu har jag ju haft den fina "förmånen" att få träffa en hel del olika både manliga och kvinnliga och skulle jag få chansen att välja idag skulle jag faktiskt välja en manlig. Det hade jag aldrig kunnat tro för något år sen men så är det. Kvinnliga gynekologer är oftast mer hårdhänta av nån jävla anledning. Inte alla såklart men...  
    Jag har samma om jag kan vänta förstås.
  • Nicke
    Cogitationes skrev 2012-06-15 17:25:44 följande:
    Så äntligen hemma från hultsfred igen, Satan vad skoj det var.
    Det var en kort visit men härligt att höra. :)
  • Nicke

Ja, det måste du kolla upp.

Vad är du för sjuk? Det kan ju liksom ha ett samband. 

• Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-17 01:23:39 följande:
    Alltså vad gör vi nu?
    Tja, jag vet inte vem han är men om någon vet så är det väl bara att ringa 112 om man är orolig.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-06-17 11:34:19 följande:
    Shit vad mycket otrevligheter som hände här i natt då! Bra initiativ Vanilla, att ringa polisen alltså!

Tur att man slapp vara med om allt detta....  
    Japp. Bra att polisen tog det på allvar också!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!