• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag var uppe tidigt med kidsen igår när äldsta spelade fotbollsmatch. 3.5 timmar ute med kraftiga regnskurar.. man kunde ju haft bättre saker för sig....

Idag så hade jag tänkt att ta sovmorgon men jag fick för mig att starta om en viktig server på jobbet inatt.... och den ville inte komma tillbaka online så jag fick ställa klockan och åka till kontoret i morse innan någon annan hann komma in, så jag är rätt färdig ja.  

• Nicke
    takida skrev 2012-06-17 21:32:23 följande:
    Lyckos dig som får hänga på fotbollsplanen med kidsen! 
    Öh. Vi kan byta. Jag hatar det.
  • Nicke

Skönt som fan att det är sommarlov för äldsta och att jag kan flexa på jobbet. Vi kör en spontan sovmorgon imorgon tänkte jag.  

• Nicke
    Cocacola skrev 2012-06-17 22:14:42 följande:
    Låter jättskönt!

Jag är sjuk och känner mig bara värre och värre, inte alls bra när det är meningen att jag ska gå på mitt schema imorgon. Jag vill vara frisk!  
    Ja, det blir väl inte så mycket sovmorgon egentligen men det blir en morgon utan stress om vi kan ta en timme extra liksom.
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-17 22:26:21 följande:
    Den där timmen gör mycket! Imorgon ska jag lämna sonen kl 8 istället för okristliga 6.30 som jag oftast gör nu när jag jobbar. Men är ju lite piggare då i vart fallGlad
    Ah, jag lämnar kl 8 i normala fall eftersom att det är då skolan börjar men tänkte köra efter 9 imorgon.
    Tidigare skulle jag aldrig orka med. 
  • Nicke
    takida skrev 2012-06-17 22:37:33 följande:
    Är det någon som har koll på föräldradagarna, går de ut när barnet fyller 8 år eller har man hela året på sig?
    Till och med dagen ungen fyller 8 är det som gäller eller till och med avslutningsdagen för 1a klass.

Min dotter har börjat tvåan när hon fyller 8 i år så dagarna finns kvar tills dess.. om jag nu hade några.
  • Nicke
    Jormungandr skrev 2012-06-17 22:50:03 följande:
    Haha jag måste ge världens tråkigaste intryck! Har reggat mig på två sajter och skrivit en bra presentation och har flera bilder.. ändå verkar jag helt ointressant!
    Välkommen till klubben.
  • Nicke
    målar havet blått skrev 2012-06-18 10:50:44 följande:
    Jag funderar på vad som hänt med datorn??I fredags kunde jag inte komma in i den alls...blå skärmen fladdrade lite i bakgrunden men kom inte upp helt. 

Jag har inte rört den i helgen,men igår kväll så startade den ju utan minsta problem,nu i morse med..VAD kan det bero på? Trodde inte man kunde få liv i en dator som nästan kraschat...

Bara lite tekniskt nyfiken om ngn vet?
    Hårddisken mår antagligen väldigt dåligt.
    Den blir ju varm efter ett tag och det kan säkert bidra till att problemen förvärras. 
  • Nicke

En bluescreen "fladdrar" inte i bakgrunden. Antingen får man BSOD eller så får man det inte.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!