Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-04-26 09:52:06 följande:
    ZZZZzzzzzz mörda mig! Trött..... Zzzzzz

Haha... väldigt nära min tanke igår kväll. :P Inte sovit?
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-26 08:18:01 följande:
    God morgon, från ett grått blött place.........ingen vaken?  JA då blir det kaffet och sen jobbet......

Tån dock bättre uppförande i natt. See ya

God morgon! Var vaken, måste ha loggat in typ då?

">

Helt dött på nattkiftet utan mig och Fredrik, vart tog ni andra vägen? Har alla sovit? På natten, tokigt värre... Flört

Bra att tån är bättre, vi ses!  

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 10:42:13 följande:
    Idag är en lugn dag.. städa, tvätta, läsa 3km långa mail, ladda inför Linnémarschen..

Tur det är en lugn dag då, när du får så långa mejl... Skrattande
  • Cocacola

Oh! Klurar på om jag ska fylla på min icke befintliga preentation här med en och annan kommentar ang mig från mina mejl tro? Är ju knepigt att beskriva sig själv och ge en ärlig bedömning så jag kanske ska använda mig av andras hehe... Dessutom tror jag det vore rätt kul efter ett tag :P Vad tror ni om det?

• Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-26 10:49:10 följande:

Jo men alldeles för lite! Så ska man sitta och göra milrapporter, ja
  • Cocacola

Sorry Legacy, skulle gilla Smeckers inlägg men glömde att jag tänkt kommentera ditt först :P Liter fortfarande av sömnbrist.. xD

Men du var väl i Linköping och åt smörgåstårta? Eller var det någon annan? Annars har jag en helt vild och crezy idé: Vi sover i natt med! 

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 11:03:12 följande:
    Fyll på med bilder istället Flört
    Haha... :P Har en fjantig trädkramarbild också, ska jag slänga dit den tro?Skrattande

Annara undviker jag helst kameror, inte riktigt tillfreda med formen efter alla graviditerer, men det har ju tackoch lov hänt lite på sistonde så snart kanske jag känner mig som mig själv igen, så en klippning kanske, utan att få kortare hår Skrattande Blev inte direkt munter när jag gick igenom bilder på mig själv, de enda som var bra (för några fanna faktiskt) var tillsammans med exet eller från sonens begravning och dem behåller jag för mig själv.
  • Cocacola
    Legacy skrev 2012-04-26 11:03:36 följande:

hahahahaha ja jag var där men jag vet inte hjärnan är helt döööööd idag, man sitter och koncentrerar sig på körningen och är helt död i kroppen efter en sån körning, åkte från linköping först vid kvart över 6 ju med, och stannade för att göra ett annat jobb i jönköping på vägen hem och satte klockan på 7 imorses med en tro om att jag skulle orka upp då,

Äh, ni får hyra in mig nästa gång, jag gillar att köra Har varit tokdåkig på att parkera men jag börjar faktisk bli rätt bra på det med, fast visst går det att bli bättre, både på körning och parkering - känner folk som är både bättre och sämre, men jag klarar mig iaf... och snurrar oväg mer än vanligt? fdör jag är trööööött! xD
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 11:38:10 följande:
    Sonens begravning låter mindre rolig, helt ärligt.. jag beklagar. {#emotions_dlg.flower}
    Tack! Nej, det var inte ett dugg roligt heller. Att han dog är det värsta jag har varit med om, och det kommer alltid att finnas med. Jag blir aldrig densamma som innan, och kommer alltid att ha ett barn för lite.

Om någon vill veta mer så får ni inboxa, jag tar inte illa upp. Men gissar att det drar ner stämingen i tråden en del och sen finns det ju de som oroas och mår dåligt i önodan för att de får fler saker att oroa sig för, och det kan vi ju undvika. Ingen blir gladare för det. Ni behöver för all del inte fråga heller, har fullt upp med mejlande ändå... :P  

Back on track, nu snackar vi mer dejtande, osovande, bilkörning, finsk honung eller whatever... Glad
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 11:39:01 följande:
    Men bortsett från det, alla bilder är bra bilder.

Haha, jag vet inte riktigt om jag håller med dig och det. En fjantig "Jag gömmr mig bakom ett träd" bild på långt hål är dock inlagt, alltid något.. :P  Får försöka fixa lite bättre bilder sen, nån gång...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!