Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

carlf skrev 2012-06-12 20:27:16 följande:
    ja jag är det, men så grymt dålig på att hålla mig uppdaterad där eller skriva någon bra press. skulle nog önska att någon nära vän skrev lite om mig i pressen, haha kanske för det skulle vara lätt för mig;)

Haha du kanske kan be någon göra det:) Ja det är inte så lätt med presentationer
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-12 20:37:19 följande:
    Lemonina: det är killen jag dejtade häromveckan. Vi messar varje dag och vill ses igen men nu är jag ju på Rhodos o nästa vecka har vi våra barn, men jag har just frågat om en ny dejt söndag nästa vecka, då är vi barnfria igen!
    Åh hoppas du har det så härligt på RhodosGlad Ja men då så då är det ju bara att köra!! Han vill träffa dig och du vill träffa honom.
  • lemonina
    Midori skrev 2012-06-12 20:43:26 följande:

SÅ börjar J tramsa på mess då såklart.

Stänger av den jävla mobilen och skiter i honom helt ikväll faktiskt och springer och stressröker!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!! 1 one! 

Men har alla någon som heter J på den här sidan eller? haha. Legacy, Heidi och nu du.
  • lemonina
    carlf skrev 2012-06-12 20:46:51 följande:
    Nä nu ska jag ut och måla lite till. klart jag läser ikapp denna tråden sen. låter som en bra tråd om jag ska vara ärlig.
     en fråga, är här många här på denna tråden som är singlar i skåne eller södra delarna?

Bor i mellansverige så långt ifrån skåne....
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-12 21:14:38 följande:
    Om det är någon som vill dejta i TV så söker tv3 singlar till ett nytt program.
    Jag tänker då inte vara med men vore ju kul att följa någon i trådenSkrattande

haha fan heller. Är lite småknäpp men vill inte vara med på TV. Då kommer jag nog göra bort mig och bli ökänd!
    takida skrev 2012-06-12 21:15:35 följande:
    Jag hade ju en hångeldejt häromkvällen och jag skulle tro att fler sådana står på agendanGlad

Åh berätta mer! Vem är killen?
  • lemonina

takida skrev 2012-06-12 21:20:26 följande:
    Haha, Legacy har bytt namn och heter numer midoriGlad

Haha jaha ok det förklarar saken. Glad
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-12 21:44:55 följande:
    Men hallå? Vem vill inte vara ökändFlört

Killen är snygg och bra på att hångla, han tycker jag är het och bra på att hånglaTungan ute 
    Haha får nog dra fram skämskudden efteråtFlört

Haha vilka bra förutsättningarGlad Jag vill också hångla med någon läckerbit! You go girl!!!  
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!