Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-16 23:20:38 följande:
    Här vare dött. Summerburst på tvåan..... helt i min smak.

Fasen alltså där skulle man ha varit! Var så avis:S När det äntligen händer något i Sverige så totalmissade jag det....
  • lemonina

Shit vad mycket otrevligheter som hände här i natt då! Bra initiativ Vanilla, att ringa polisen alltså!

Tur att man slapp vara med om allt detta....  

• lemonina
    Shades skrev 2012-06-17 14:16:51 följande:
    Blir plugg till hösten om jag kommer in men risken att inte koma in är väldigt liten. Tänkte gå från att tjäna bra med stålar som elektriker till att tjäna ganska dåligt som sjuksköterska. Mitt "nya" yrke kommer dock ge mer mening åt mina arbetsdagar :)

Ja lägenheten kommer bli riktigt bra. Båda barnen kommer få varsitt rum som är nästan exakt lika stora så det blir rättvist där med :)
    Vad roligt:) Ja att ha ett jobb som man trivs med är viktigt eftersom man spenderar så mycket tid där.
  • lemonina

God dag! Har äntligen tagit mig förbi min lathet och städat lägenheten så nu luktar det gott igen, sen blir det kylen. Är så trött på min förbannade skitrygg som jag går och knäcker två dagar i veckan. Men någon gång ska väl kotorna lyckas stanna där de ska vara.

Iallafall är det bra med er här i tråden?   

• lemonina
    målar havet blått skrev 2012-06-18 10:50:44 följande:
    Jag funderar på vad som hänt med datorn??I fredags kunde jag inte komma in i den alls...blå skärmen fladdrade lite i bakgrunden men kom inte upp helt. 

Jag har inte rört den i helgen,men igår kväll så startade den ju utan minsta problem,nu i morse med..VAD kan det bero på? Trodde inte man kunde få liv i en dator som nästan kraschat...

Bara lite tekniskt nyfiken om ngn vet?

Men får du blue screen emellanåt? Hade problem med det men kom inte ihåg vad som gjordes. ObestämdSkit kass på datorer tyvärr.
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-18 09:22:14 följande:
    Den 4 juli ska jag gå på MadonnaSkrattande

Tjohooo vad kulGlad Var ska hon uppträda?
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-18 11:50:08 följande:
    Så in i vassen trött. Åkte till banken för att fixa nytt Visakort, min åkte in i en bankomat på Rhodos, jippi! Skulle ta ut pengar nu också och då hade banken strul med pengautmataren så jag kunde inte få pengar just nu. Tur jag hade lite kvar i plånkan så jag kunde köpa lite käk iaf... *suckar*

Nu ska jag hem och sova! Såg några kollegor i centrum och fick ont i magen av bara att tänka på jobbet...
    Nej men vad tråkigt! Usch jag skulle bli så nojig att någon trixat med bankomaten på Rhodos om något sådant hände mig. Typ kortklonare eller så. Har varit med om så mycket konstigt själv...

Så din semester är helt slut nu för sommaren eller? När ska du börja jobba? Hur var semestern föresten? Glad    
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-18 12:58:19 följande:
    Inga pengar har försvunnit iaf. Men kortet är spärrat nu och ett nytt beställt. :)

Jag är sjukskriven ett tag, så nära att bli utbränd igen... :(

Rhodos var underbart, det var precis vad jag behövde!! :)
    Ja men vilken tur att inga pengar var borta:)

Är det väldigt stressigt på ditt jobb? 
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-06-18 11:41:09 följande:
    Jag hade problem med bluescreen förra året med min dator. Lösningen på det var att ominstallera hela datorn till fabriksinställningar. Och sen dess har jag inte haft problem med bluescreen

God förmiddag alla och hoppas ni har det bra och att ni haft en trevlig helg! 

Aha det var kanske det som gjordes då. Kommer inte ihåg. Så fort jag har några problem så återställer jag bara datorn till en vecka tidigare när allt fungerade som innan:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!