Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-18 17:14:05 följande:
    Jag är sjuuuuuuk! Tog mig dock iväg till jobbet och det har gått bra, höll på att köra iväg med diskvagnen till omklädningsrummen dock men det var det iaf ingen som såg. Fick en snabbdusch också av en farbror som tyckte det var kul, blev bara lite blöt tack och lov. Kändes oväntat bra att vara tillbaka.

Exet var förbi en sväng när jag kom hem, han ska visst fixa min bil denna vecka. Får hoppas han hinner fixa den innan han ändrar sig igen... I´ll be nice! Har saknat min bil   

Krya på dig!
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-18 15:03:12 följande:
    Lemonina: tidvis kan det vara stressigt, men just nu är det mest mitt privata liv som är problemet... Avhoppet från JV och förlusten av släkt och vänner mest...
    Ja men då förstår jag om du inte mår så bra just nu. Styrkekram{#emotions_dlg.flower}

Hoppas du har andra vänner utanför JV som ställer upp! 
  • lemonina
    Niklas2k skrev 2012-06-18 18:02:26 följande:
    Aha, med blåskärm eller bluescreen så menar jag:

Jag menar samma som dig:)
  • lemonina

Har nu åter tagit upp mitt HP konto. Blev så uttråkad! Roligt att jag fick ett mail från en kille som mailade exakt samma ord för några månader sedan som han gjorde idag. Mass-utskick ja visst!

• lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-19 12:30:03 följande:
    Grät till och från i flera timmar igår kväll. Jag är sjuk, jag är less, jag inser också att läget är rätt jävla galet hopplöst så tack alla snälla människor i min omgivning som konstant påpekar det och frågar hur det ska gå egentligen? Olika folk, olika saker de kommenterar... Men va fan!!!!!!!!!! Har jag mycket att välja på? Nu är läget skit och antingen jobbar jag häcken av mig och fixar det eller så ger jag upp. Jag kan lixom inte trolla och bara få allt att vara bra.

Nämen det låter inte bra. Låt inte folk trycka ned dig! Vet hur det kan vara med vissa människor som konstant påpekar saker som man redan vet eller försöker ta sig an.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-19 19:31:48 följande:
    Får kommentarer av typ alla just nu känns det som. Vilket jag ju är beredd på men igår blev det väl för mkt - tillbaka på jobbet och fick väl uppdatera om vad som hänt med renoveringsskiten sen sist - jättekul att slänga fram - inget och nu har jag skilt mig så det lär inte hända något heller *suck* Sen fick jag samtal om mamma och blev påminns om mitt ytterst korkade beslut jag gjorde för 7 år sen, bestämde mig för att faktikt tänka igenom skiten och förlåta mig själv om jag nu kan - det var ju iaf bara jobb och har gått 7 år... så kom brorsan förbi och är uppenbart orpoad över hur jag ska fixa allt och tror jag snart hamnar på psyket eller något och tyckte jag borde fortsätta vicka inom vården och välja den enkla vägen, ack du naive... Sen ringde mamma igen och ställde tusen frågor och då hade jag redan grinat nån omgång innan. Dock inte i telefon, lyssnade mest. Märkte att hon inte riktigt gjort det, eller inte riktigt hänger med. Suck!

Förstår att det kan bli mycket, men de menar säkert bara väl. Jag blir också irriterad när typ alla frågar om jag hittat ett jobb, om jag klarat tentan eller om det finns någon ny kärlek i mitt liv, att jag borde få barn snart för mina ägg håller på att bli gamla osv osv. Men det är bara att försöka slå dövörat till ibland:)
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-19 21:09:31 följande:
    Att tycka om två killar och inte kunna välja... Dagens i-landsproblem?! Gillar båda jättemycket ju...
    Jag kan ta enTungan ute

Jobbigt du! Men kan du inte dejta lite längre och se om du gillar någon lite mer.  
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-19 23:23:22 följande:
    Det tog tid men nu är äntligen resan till Thailand bokad och betaldSkrattande

Härligt! Vart åker du?
  • lemonina

Haha turen fortsätter på HP. Farfar hade skrivit mail, eeeh?! lite väl gammal! sedan en som hade fått en bild underkänd. Ja vad ska man säga...Någon som provat på Badoo eller vad det heter? Fast det kanske inte är en  datingsida.

• lemonina
    takida skrev 2012-06-20 16:54:36 följande:
    Ålder är bara en siffra vet du välFlört

Haha kan jag hålla med om ifall han hade varit yngre än migTungan ute Men nja känns inte som han kommer vilja ha barn, vete katten om han ens överlever att försöka Flört Såg inte ens munnen för allt grått skägg. Nej nu var jag elak men kunde inte hjälpa det hihi.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!