Cocacola skrev 2012-06-19 19:31:48 följande:
Får kommentarer av typ alla just nu känns det som. Vilket jag ju är beredd på men igår blev det väl för mkt - tillbaka på jobbet och fick väl uppdatera om vad som hänt med renoveringsskiten sen sist - jättekul att slänga fram - inget och nu har jag skilt mig så det lär inte hända något heller *suck* Sen fick jag samtal om mamma och blev påminns om mitt ytterst korkade beslut jag gjorde för 7 år sen, bestämde mig för att faktikt tänka igenom skiten och förlåta mig själv om jag nu kan - det var ju iaf bara jobb och har gått 7 år... så kom brorsan förbi och är uppenbart orpoad över hur jag ska fixa allt och tror jag snart hamnar på psyket eller något och tyckte jag borde fortsätta vicka inom vården och välja den enkla vägen, ack du naive... Sen ringde mamma igen och ställde tusen frågor och då hade jag redan grinat nån omgång innan. Dock inte i telefon, lyssnade mest. Märkte att hon inte riktigt gjort det, eller inte riktigt hänger med. Suck!
Förstår att det kan bli mycket, men de menar säkert bara väl. Jag blir också irriterad när typ alla frågar om jag hittat ett jobb, om jag klarat tentan eller om det finns någon ny kärlek i mitt liv, att jag borde få barn snart för mina ägg håller på att bli gamla osv osv. Men det är bara att försöka slå dövörat till ibland:)