Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Chromakey skrev 2012-06-20 21:34:26 följande:
Provat match, e-kontakt och HP. Match har fördelen att man kan söka inom en radie, men utbudet är dåligt och tjänsten dyr.
E-kontakt har jag bara provat några dagar men det verkar vara ganska bra utbud och det känns som en mer polerad variant av HP.
HP verkar många vara oseriösa på och jag tror det får med sig detta när sidan är gratis.
Jag tror kanske att utbudet är bättre på andra sidor om man bor i en stor stad. Men min är inte så stor direkt så jag tror det kommer vara samma människor på de man betalar för. Men jag vill inte betala för att dejta, är inte riktigt där än. Men jag har iallafall haft två dejter från HP, en lyckad och en mindre lyckad. Jo men jag håller med om att det finns många oseriösa på HP speciellt dessa utan bild.

Nej jag har väl inte valt att se det på något speciellt sätt. Jag tar inte vem som helst haha. Utan om jag ska se till mina senaste förhållanden så var jag väldigt kär till att börja med, men insåg nog alldeles försent att det inte var bra, först efter flera år. Jag visste helt enkelt inte att det var dåligt för att jag varit i förhållandet så länge och såg inte när det började gå fel.
Men det kanske jag är - vet inte om jag vill börja om sen vid 33-34 eller så, inte för att det är något fel åldersmässigt men va fan då är ju äldsta typ 15-16. Herrejisses! Men det är ju det där med barn vs pluggande - hade ju tänkt att vara klar med den biten först och typ plugga när alla var i skolåldrern men, men... Det blir nog bra såhär med! Men jag har fan lite ångest över hur det blir men något mer unge, men får väl börja i rätt ände och hitta nån att skaffa med först :P
Ok jag behöver ett liv