Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-04-26 12:00:13 följande:
    Beklagar verkligen! {#emotions_dlg.flower} 
    Tack!
    Madida skrev 2012-04-26 12:00:16 följande:

Stor varm bamsekram till dig!

Tack!
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-26 12:02:16 följande:

Jag har ett foto där jag gömmer mig bakom en massa lövtäckta grenar och skrattar. Tycker det är en skön bild
    Det tror jag absolut! De flesta jag httade var dock såna från typ kalas där jag står i bakgrunden med något i handen, disk, skräf, mer fika eller nått... :P och inte direkt jättebra... :P

Men lite humor i bilderna tror jag absolut på, man helt vanliga funkar också...  
  • Cocacola

För övrigt har jag fått 24 mejl på hp, bara idag.. :P 23 av dem från samma kille haha, ska jag hinna annat än mejlande? xD

• Cocacola
    Cocacola skrev 2012-04-26 12:08:35 följande:
    För övrigt har jag fått 24 mejl på hp, bara idag.. :P 23 av dem från samma kille haha, ska jag hinna annat än mejlande? xD
    Såg att jag just nu har exakt 600 mejl i inkorgen på hp, så jag har vist mejlat en del... Hur ser det ut hos er andra? Eller är ni såna om raderar allteftersom?

och vart är alla???? Hoho!  Kan väl inte vara meningen att jag ska hinna göra maor med nytta också? Räcker med lite ju! Flört Iaf idag, tror jag...
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 12:20:37 följande:
    Du klår mig, jag har bara tre.
    3 är inte dumt det heller, är nog ungefär vad jag brukar ha tror jag, något extremt idag, men kul!

Intressanta?
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-26 12:40:56 följande:

Jag har bara fått ett mail. Och killen var inte ens snygg

Madida då, du ska inte vara så utseendefixerad! Flört Men var han helt ointressant då?

För övrigt har du ju hållt på längre än mig så jag gissar att det avtar här med, trillar inte alls in nya lika ofta längre. Typ rätt sällan, iaf på hp Oskyldig Däremot är det ju några om fortsatt ett tag och killen idag tycker iaf att jag är intressant på riktigt, lite osäker på ev dejtingplaner dock de känns frånvarande faktiskt haha :P  
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-26 12:42:54 följande:

Ja jag gillar när killar har roliga avslappnade bilder. Värst är de killar som har 8642 bilder på sig själv när de spänner musklerna. Gärna i bar överkropp också. Sjukt avtändande.

Äh, dyster idag? Flört Jag är nog inte å kinkig när det gäller typ av bild, men flera är ju alltid bra.

Sjukt avtändande förresten, å illa är det väl oftast inte även om det väl inte är de första man mejlar direkt. Tycker oftast det är typ 23 åringar som har såna och de har väl inte lärt sig bättre än? Dissar ingen för en sån bild, fast nu mejlar jag iofs väldigt sällan någon, vill nog se att de vågar själva. Brukar ju som sagt vara de om gör det, är inte så kinkig på innehåll i första mejl heller, brukar ju ta några  stycken att bilda ig en uppfattning, oftast...

Men det är klart, ett "tjena bruden läget" kan nog bli lämnat obesvarat - fast jag brukar nog vara på det flesta såna med, med något avskräckande...     {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-26 12:52:42 följande:

Haha! Men han måste ju vara behaglig att vila ögonen på
    Han bodde dessutom i Sthlm och skrev som en kratta. Inga rätt där inte. Och visst avtar mailen med tiden. När jag var ny fick jag betydligt fler. Nu är jag inte lika poppis längre

Mjo, kanske. Det är ju inte en nackdel iaf...Oskyldig

Stockholm är lite gränfall, fast jag har ju betydligt närmare dit än dig... Men skriver som en kratta är ju inte kul Obestämd

Får hoppas det dimper in något trevligare under dagen för dig då! Jag hoppas iofs på fler trevliga jag med, men har en känsla av att det kommerDrömmer    

Haha, jo... du verkar ju väldigt opoppis.. tsss    Flört
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 13:37:07 följande:
    Njaeh, en av dem var direkt ful faktiskt. En bor för långt bort, även om hon verkar flyttbar. Den sista verkar vara så förbannat präktig, trodde jag skulle skrämma bort såna med min presentation, tydligen inte. Vi får se, skall maila med henne iaf.
    Aj då! och verkar hon flyttbar är det väl inget jätteproblem? och det återstår väl att se om hon den sista är så förbannat präktig eller om det bara verkar så. Good luck!
  • Cocacola
    Night sky skrev 2012-04-26 14:58:25 följande:
    Men mail på Hp ligger väl bara 6månader om man inte raderar dem själv? Sen försvinner de tror jag.

Var tvungen att kika på min hp när ni började prata mail. 653 mail står min räknare på.  

Nu ska jag turfa igen. Nu blir det långpromenad in mot Stockholms city.  Ska in till kl 18 på en föreläsning så jag tänkte att nu passar jag på att ta zoner på vägen! {#emotions_dlg.djavulsk} 
    Jag är beroende... tack för den liksom Smecker!  
    Jo, men så länge har jag inte varit med, är väl två månader ungefär.

Du mejlar en del du med alltså   

Men i slutändan spelar ju inte antalen melj nån roll direkt, frågan är ju om man hittar någon eller ej?  Men det är ju klart roligare att mejla under tiden man letar och inte bara vänta. Dessutom borde det ju rimligtvis öka chansen. Kanske.

Äh, ni börjar ju få mig sugen på turfande också... Får väl börja med det snart för jag antar att meljandet minskar, om jag inte råkar träffa nån då - det vore såklart ännu bättre! Hjärta 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!