Cocacola skrev 2012-06-21 07:01:54 följande:
Moooorning!!!!!!!
Ha, nu blev ni lurade av solen om inte annat... Förkylningsnockad, har druckit en kopp te och ska sova en sväng till så att jag förhoppningsvis blir frisk till imorgon. This sucks!
Ja sooool idag:) Ja men ta lite enchinacea eller vad det heter. Massa förkylningsbrus och grejer så har det nog gått över tills i morgon

Krya på sig!
målar havet blått skrev 2012-06-21 08:23:07 följande:
Jomen gomorron!!
..Madida..du lever ditt liv ..andra sitt...våra liv ser annorlunda ut..men livet är inte mindre värt för det!
Jag har nog aldrig jämfört mig med andra i det stora hela....Jag vet att alla har sina problem oavsett situation i livet.
Det gäller att hitta och göra sitt egna liv så bra och tillfredsställande som möjligt...Hur det ska se ut vet bara du!
Igår var det en kille som skrev på fb som jag träffade ett par månader förra sommaren..Vi slutade träffas när han träffade en tjej..Det var trist,gillade han mycket, såg himla bra ut,snäll,förstående,..men gick ändå sin egen väg....
Han skrev att de var slut för 2 månader sedan ...frågade om jag hade fast sällskap! Nej sa jag..vill inte ha det heller, det blir så jobbigt med känslorna jämt ,skrev jag...
Han är 15 år yngre än mig...
God morgon! Tycker du har en sund inställning när du säger att man inte ska jämföra sig med andra. För som sagt alla har sina problem vare sig de har barn, inga barn, utbildning, ingen utbildning:) Men ibland smyger det på en när man tittar sig omkring. Ibland får man för sig att folk har så mycket bättre och roligare liv när de säkerligen inte har det alla gånger.
Jaha men det här killen då. Han har redan spillt sin chans hos dig eller hur?