Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-20 23:56:24 följande:

Ah smart ska köra det har faktigst två tuber hemma Det är jag som är lat Kanske drar på en magic tan istället
    Sedär ja det blir nog jätte fint, sen den lilla vita hihi. Men kan du inte hyra in något snyggo då?Flört
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-20 23:58:20 följande:

Lite blandat det där - finns ju någfra som är rakt på sak men annars är det jävöligt knepigt faktiskt... Det där att killar är raka är fan en myt iaf! xD

Att få ett rakt svar från min knäppis är inte lätt iaf, fan vet vad han egentligen vill? Någonting vill han iaf men vad? Obestämd  

Ja jag håller med. Killar snackar bort sig lika mycket, om inte mer, än vad tjejer gör. Jag måste tänka på det nästa gång vad mr wrong säger haha. Men jag blir helt pirrig när jag tänker på honom, Men det får han inte veta såklart. 

Vad har du frågat knäppisen om då?   
  • lemonina
    Madida skrev 2012-06-21 00:00:51 följande:
    Fick precis en liten såndär "Vart är mitt liv på väg och vad har jag åstadkommit"-ångest. Kan det bero på att jag fyller 31 på söndag?! Obestämd

Det är ingen ålder minsann:) se vad roligt vi har här i tråden haha. Tror alla får dessa små ögonblick ibland, men då får man kolla vad alla andra har åstadkommit och då inser man att man inte har det så tokigtGlad
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-21 00:05:58 följande:
    Det är som med kvinnor antar jag. Det finns dom som vågar och inte vågar säga saker rakt ut. Killar och tjejer är säkert mer lika varandra än man tror ur den aspekten.

Jo men jag håller med. Jag tror i och för sig det finns bra sätt och dåliga sätt att säga saker på men samtidigt vara tydlig. Tror nog inte själv att jag skulle kunna säga " jag vill inte se dig igen för du attraherar inte mig överhuvudtaget"utan istället säga " jag hade en trevlig stund men jag känner att.... nämen gud vad skulle jag säga Förvånad ok skulle nog säga" detta var trevligt och gör gärna om det,även om det bara är på vänskaplig nivå, vad säger du om det?".
  • lemonina
    Madida skrev 2012-06-21 00:10:17 följande:
    Fast just nu tycker jag att ALLA åstadkommit mer än vad jag gjort :)

Ok vad har alla åstadkommit då som inte du gjort?
  • lemonina
    Madida skrev 2012-06-21 00:18:57 följande:

De är gifta/sambo. De har barn. De har kommit längre i karriären än vad jag har.
    Haha men då är du inte ensam. Jag är här! Plus många andra säkertGlad
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-21 07:01:54 följande:
    Moooorning!!!!!!! Solig

Ha, nu blev ni lurade av solen om inte annat... Förkylningsnockad, har druckit en kopp te och ska sova en sväng till så att jag förhoppningsvis blir frisk till imorgon. This sucks!  
    Ja sooool idag:) Ja men ta lite enchinacea eller vad det heter. Massa förkylningsbrus och grejer så har det nog gått över tills i morgonGlad Krya på sig!
    målar havet blått skrev 2012-06-21 08:23:07 följande:
    Jomen gomorron!!
    ..Madida..du lever ditt liv ..andra sitt...våra liv ser annorlunda ut..men livet är inte mindre värt för det!Nalle

Jag har nog aldrig jämfört mig med andra i det stora hela....Jag vet att alla har sina problem oavsett situation i livet.
    Det gäller att hitta och göra sitt egna liv så bra och tillfredsställande som möjligt...Hur det ska se ut vet bara du!

Igår var det en kille som skrev på fb som jag träffade ett par månader förra sommaren..Vi slutade träffas  när han träffade en tjej..Det var trist,gillade han mycket, såg himla bra ut,snäll,förstående,..men gick ändå sin egen väg....

Han skrev att de var slut för 2 månader sedan ...frågade om jag hade fast sällskap! Nej sa jag..vill inte ha det heller, det blir så jobbigt med känslorna jämt ,skrev jag...
    Han är 15 år yngre än mig...

God morgon! Tycker du har en sund inställning när du säger att man inte ska jämföra sig med andra. För som sagt alla har sina problem vare sig de har barn, inga barn, utbildning, ingen utbildning:) Men ibland smyger det på en när man tittar sig omkring. Ibland får man för sig att folk har så mycket bättre och roligare liv när de säkerligen inte har det alla gånger.

Jaha men det här killen då. Han har redan spillt sin chans hos dig eller hur?   
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-24 20:33:39 följande:
    Om tre veckor ska jag typ in i klimakteriet, ser inte alls fram emot det nu mitt i sommaren. Sist blev jag så satans trött och det hoppas jag att jag inte blir denna gången när jag ska orka jobba hela dagarna med... 

Borde nog låta dejtandet ligga på is över sommaren, men det är ju sommar och det vill jag ju inte.
    Dessa dilemman...  

Klimakteriet?! Obestämd 

Känner att jag missat en del här...

Hoppas alla mår bra och hade det super på midsommar! Det hade jag. Åkte och badade med en kille dagen efter midsommar och vi  var helt själva på stranden. Helt klart oförglömligt minne:)     
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-24 21:42:53 följande:
    Jag ska donera ägg, så då blir man först nerreglerad (typ klimakteriet)  och sen får man en jävla skjuts med hormoner. Man blir lite lätt obalanserad... 

Berätta mer om killen och badetFlört nåt att satsa på?
    Oj vad imponerande och stort gjort av dig. Hoppas allt går bra:)

Killen är mitt x som gjorde slut med mig. Kanske inte så jätte bra gjort av mig, men kommer nog alltid vara lite småkär i honom även om jag kan se oss med andra ögon nu. Det var han och jag igen för en dag och det var helt underbart. Jag åkte hem till mina föräldrars ställe på landet och på midsommar skickade jag honom ett sms och önskade honom trevlig midsommar mm. Då säger han att han är i en sommarstuga hela helgen precis runt hörnet. Vad är oddsen för det liksom? Ja ja så vi bestämde oss för att ses.   
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-24 21:54:44 följande:
    Tack{#emotions_dlg.flower}

Hmm, så med exet säger du, kom alla känslor upp till ytan nu igen då?

Ja de gjorde nog det tyvärr.Tur att han jobbar många mil härifrån under hela sommaren iallafall, annars hade det nog blivit jobbigt. Känns lite konstigt för vi pratade om att han varit med andra och jag har varit med andra efter att vi gjort slut, kom in på det på något sätt. Satt och lyssnade på varandras historier och skrattade åt dem. Känns som vi var friends with benefits fast vi varit ett par förut och som att vi kunde prata om precis vad som helst. Sådant som man kanske inte pratar med sitt x om. Lite märkligt men men.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!