Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FjärilVingad73 skrev 2012-06-26 13:14:39 följande:
    lemonina: grattis!

Kollat om www.pwc.com har lediga jobb?
    Tack:) Tror jag kollade för några veckor sedan. Men kan kolla igen om jag ser något intressant.
     Tänkte söka ett på Grant Thornton också men det är inte start förän januari 2013. Men söker det ändå... 
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-26 13:26:11 följande:
    Kolla kpmg.se också kanske!

Lycka till, snart nappar det nog ska du se! {#emotions_dlg.flower}

Ja just de finns också. Tack för tipsen. Ska kolla det.

Ja jag hoppas att det löser dig, jag känner mig lite orolig men försöker tänka positivtGlad 
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-26 17:08:44 följande:
    Idag fick jag lite uppskattning av en kund. Du är så pigg och glad, vill du ha lite choklad frågade han:)
    Så jag fick en påse belgisk choklad han hade köpt. Visserligen en gammal gubbe men jag kände mig lite speciell en stund, tills jag kom ner på jorden igen. Han ger alla tjejerna i butiken choklad flera ggr i veckanSkrattande 
    Lite tragiskt faktiskt...  

Hihi oj då. Tänk om du inte fått reda på att han ger alla tjejer choklad, då hade du varit lyckligt ovetande nu och kännt dig speciellFlört
  • lemonina

Har precis kommit hem efter en över 4 mil lång cykeltur så nu har jag ont från mitten av kroppen och nedåtFlört
    Riktigt skönt var det med lite sol emellanåt också. Så nu har jag gjort träningen för dagen. Nu snart glassTungan ute

Såg att ni tänkt åka på kryssning i augusti, då hänger jag gärna på, skulle vara superkul att snacka skit och dricka vin irl och se vilka ni är.Skrattande   

• lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-27 18:27:14 följande:
    Lemonina: Ja visst låter det kul med kryssning

Är det fler än jag och MHB här i tråden som dansar?! Tänkte om man kollar kryssningar kan det ju vara kul om det är ngt bra band

Ja det låter super kul. Jag älskar att dansa men är helt kass haha. Skrattande
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-06-27 18:29:05 följande:
    4 mil, inte illa!

Kryssning i Augusti, jag vill med! Om jag nu kan då men nog fan skulle jag behöva komma iväg en liten sväng och det vore kul att träffa alla.   

Nej det tog sin lilla tid kan jag säga:)

Ja men visst låter det som en bra idé med kryssning. Så alla är samlade på samma plats och inte kan springa iväg i natten och försvinna höhö. Flört Skulle var skitkul att träffa er!  
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-27 20:58:54 följande:
    Min son idag: mamma, när ska du hitta en kille egentligen? Ja men det är inte så lätt att bara hitta någon... Men du kan ju fråga chans? Ska jag fråga chans på en okänd kille, vart då? Ja på Ullared kanskeSkrattande
    Du vill ju träffa någon mamma, och om du gör det och vi flyttar ihop då får vi mer pengar över för då är man ju två som delar. 

Han är för go min lilla prinsHjärta 

Nämen vad söt:) Jo tänk om man bara kunde fråga chans på någon som när man var liten. Och sedan när man ville göra slut skickade man sin kompis hihi. Skysst!
  • lemonina

Underbart det känns när ens lillebror går om en, genom att förlova sig. Jag önskar honom självklart all lycka men samtidigt känns det lite konstigt. Trodde jag skulle vara förstObestämd Detta är en av de stunderna då man känner sig som Bridget Jones när hon ligger i soffan och ylar "all by myself" och dricker en flaska vin.....

• lemonina
    takida skrev 2012-06-27 21:24:42 följande:
    Kan nästan se dig framför migSkrattande

Haha ja och ett glasspaket ocksåSkrattande
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-27 21:38:33 följande:
    Ja du jag vet hur det känns, I min familj är det helt bakochfram, Mitt yngsta syskon- en syster gifte sig i höstas, innan dess skaffade hon barn. 
    Min bror är sambo med sin tjej...
    Och jag är inte ens i närheten av något av det. Och enda gången jag verkligen försökte så gick det åt helvete och hon håller på att förstör min vardag fortfarande. 

Oj det låter inte kul med någon som håller på att förstöra din vardag. Rynkar på näsan Kan du inte bli av med henne då?
    Ja det känns lite konstigt när ens småsyskon springer förbi. Ja ja får väl trösta mig med att det inte ska jäktas fram och att man inte ska ha för bråttomGlad Nog för att jag tycker att min tid borde vara kommen snart men är det inte det då är det väl helt enkelt så att jag ska fortsätta ha kul utan en manDrömmer 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!