Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 09:40:48 följande:
    Lemonina: Japp gurka i en låg kruka plast på gurkans botten, fyll krukan med godis och sen tandpetare med gelehallon på själva gurkan. Vill man göra lite mer fancy kan man köpa lite billiga roliga nagelack och dyl och lägga med i den låga krukan

Ja men det låter ju som en kanon idé faktisktSkrattande Ååå hon kommer bli så glad!!!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 09:58:49 följande:
    Är det normalt att snacka skit om sin dejts ex på första dejten eller? Mitt ex berättade om två dejter han haft som haft mycket åsikter om mig utan att varken sett eller träffat mig. Sen blivit tjuriga när han inte hållit med dem! Hahaha jag blir riktigt full i skratt faktigst

Men vilka nötter som snackar skit om dig med ditt ex. Äh de är säkert bara avundsjuka på digFlört
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-06-28 10:53:35 följande:
    Lemonina: Mja men de vet ju inget om mig och kan inte kolla. Jag har inte mitt ex på FB och heter inte samma efternamn så de kan ju liksom inte stalka upp mig så de har inget att gå på. Skumma tjejer helt enkelt.

Ja men då var det ju ännu konstigare att de snackade en massa om de inte ens vet vem du är.
  • lemonina
    takida skrev 2012-06-28 13:03:00 följande:
    Vilken kass start på dagen jag fick idag då jag försov mig, värsta är ju att min personal inte kommer in utan mig. Så fick ringa o väcka en kollega som fick åka och öppna för jag har ju inte närmsta vägen direkt.. När hon kom så stod där förutom personal även fyra stressade lastbilschaffisar, så hon fick ta min skit:))

Usch jag lider med dig! Antar att du smög längs väggarna när du kom till jobbet för att inte bli sedd. Men försova sig är ju sådant som händer. Jobbade en gång med en tjej som jämnt försov sig, henne var man inte lika glad på.
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-28 17:28:19 följande:
    Happ, domen har fallit... Han tycker inte om mig på det viset. *slickar såren än en gång"

Nää vad tråkigt. Modig du är som blottade vad du känner iallfall och som Colan skrev så slipper du nu gå omkring och undra.{#emotions_dlg.flower}
  • lemonina
    Racer x skrev 2012-06-28 18:21:50 följande:
    Jahapp, reggade mig på SD igen efter några års uppehåll. Hittade en snygging i Malmö . Inte hon som brukar vistas i tråden dock..
    Haha finns det bara en snygging från Malmö som brukar vistas i tråden?Skrattande
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-28 18:33:52 följande:
    Jag är inte från malmö iofs

Inte jag heller. Insåg att jag tänkte lite fel här. Får skylla på mitt blonda hårFlört haha
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-28 19:15:31 följande:
    Jag har ju också blont hår och jag uppfattade det ju ;)

Ja jag vet inte hur jag tänkte riktigt där. Fick för mig att det bara fanns en tjej från Malmö på SD en herrans massa år senare som Racer X var där, fast nu fanns det helt plötsligt tvåObestämd Ehh ja som sagt tänkte lite konstigt där... Det är det som händer ibland, man missuppfattar många gånger när man bara  skriver och inte pratar eller ser kroppsspråket.

Var bara tvungen att driva lite med mig själv hihiSkrattande  
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-28 19:36:12 följande:
    Jag skojade bara, Han skrev iofs inte uttryckligen tjej- det var därför jag var tvungen att upplysa om att jag inte var från malmö- Ifall han förväxlat orten :)

Värst vad skojig du vart helt plötsligt då:)
  • lemonina
    Chromakey skrev 2012-06-28 19:45:26 följande:
    Man har sina ljusa stunder även i mörkret. 

Tänd lampan då! Tänk vad skojigt det skulle bli då haha...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!