• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-10-05 21:22:22 följande:
    Ja du går ju miste om mig såFlört
    eller tvärt om? Tungan ute
  • Nicke
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:23:17 följande:
    Niklas, ja
    Okey, Stockholm, Second hand och C64.. 
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:23:05 följande:
    Fast jag kan tycka att det där är ett jobbigt tänk.
    Du behöver inte tänka så. Det är bara fakta.
  • Nicke
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:24:18 följande:
    Är det verkligen det viktigaste initialt om någon är flyttbar?
    Jag har inte tänkt på det initialt förr men det är liksom ett krav när man har en massa ungar. Sen kanske inte det är det första jag frågar.
  • Nicke

Typ som om man skulle ragga på krogen (sånt jag inte kan) så är inte första frågan om hon är flyttbar liksom.
    Men det är lite annorlunda på nätet där man ser ort, antal barn och annat skit direkt. 

• Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:26:57 följande:
    Fast det där är en låsning, att ha i bakhuvudet att det hela tiden kan finnas någon bättre.
    Det behöver det inte alls vara. Varför vill du låsa dig?
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:26:57 följande:
    Fast det där är en låsning, att ha i bakhuvudet att det hela tiden kan finnas någon bättre.
    och jag måste fråga dig var du menar med "någon bättre".. bättre än VEM?
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:28:40 följande:
    Nej jag vill inte låsa mig, jag går in med ett öppet sinne. Funderar inte alls vad jag kan tänkas missa i övriga delar av landet.
    Vänta lite nu. Jag är inte riktigt med. Det här handlar inte om när du väl har träffat någon här i Stockholm? Eller hur? Det är väl en helt annan sak? 
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:29:29 följande:
    Bättre än den man dejtar!
    Varför skulle man tänka så?!
  • Nicke

Om man väljer sig att begränsa sitt sökande till sin ort så KANSKE man går miste om något bra på en annan ort och så sitter man där singel istället. Det finns bra personer här med.. men KANSKE att man begränsar sig i onödan (och låser sig). Jag pratar absolut inte om när man väl har börjat att dejta något. Att då gå runt att tänka på att det kan finnas någon bättre.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!