• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-05 21:32:00 följande:
    Det är väl inte ovanligt?! På nätet träffar folk många samtidigt i hopp om att hitta den perfekta. Och kan man dessutom söka på hela landet så blir ju valmöjligheterna större.
    Eh, om det är ovanligt eller inte vet jag inte. Jag utgår ju från mig själv och du utgår från dig? Eller?
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 21:32:34 följande:
    Men vänta nu, om man tänker att det kanske finns något bättre så är man ju inte kär?! Då är det ju ändå ingen ide att starta ngt för man vill väll inte bara nöjda sig liksom för att slippa vara själv eller?! Jag skulle aldrig nöja mig med det.
    INNAN man har träffat någon.. alls. INNAN. Det är ledordet här.
  • Nicke
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 21:33:17 följande:
    Hehe Niklas, jag kan inte ragga någonstans men när jag varit ute så får jag nästan alltid någon efter mig, tyvärr aldrig någon jag är intresserad av. Det är det som är så sjukt man faller alltid för dom som inte svarar.
    Jag vågar inte. Jag gillar ju inte mig själv och antar automatiskt att ingen annan kan göra det så tja, jag brukar bli polare med en massa killar när jag festar. Det såg bl.a. visma på kryssningen.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-10-05 21:35:44 följande:
    Om jag ska flytta för en kärleks skull får jag ta med mig en kompis då? vill inte vara helt ensam i en stad med bara min kille då tror jag vi kommer tröttna på varandra.
    Ja, det lär ni göra.
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:36:32 följande:
    Hahaha! Ja killarna gillade dig verkligen!
    Jag tror att en av snubbarna viskade i mitt öra att han var homo men jag var så jävla full så jag kan ha hört fel.
    Han hånglade med någon brud sen. 
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:39:05 följande:
    Förstår att det är mig du menar.
    Nej, allmänt. Vanilla verkade ju också missförstå eller så läste hon lite av det du skrev och så blev det fel. Jag vet inte.
  • Nicke
    takida skrev 2012-10-05 21:39:17 följande:
    Ja precis! Var det några snygga killar då? Det har väl du koll på Visma?Flört
    Tja, om jag får säga det själv så var det väl inga hetingar.
    Förutom en kille som drog tag i mig och skulle ge något sorts råd om något viktigt.
    Han var trevlig minns jag men jag minns inte ett ord av vad han sa. 
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:40:43 följande:
    Haha ännu bättre! Svarade du nåt?
    Jag tror att jag svarade "jag med!" (det är jag inte, inte ens på fyllan). 
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-05 21:41:58 följande:
    Nja han som eventuellt var gay var inte så het
    Det var honom jag tänkte på ja... men han fick hångla med en brud där.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!