Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Smecker skrev 2012-04-26 15:33:04 följande:
    Problemet är "lära känna"-fasen innan, orkar inte riktigt med den biten med någon som bor långt bort. Vi får se vad det kan bli av fröken Präktig.. I might have to corrupt her.. {#emotions_dlg.djavulsk} Fast det har jag aldrig gjort förut Drömmer

Haha, är det jobbigare att lära känna nångon långt bort? Fast jag förstår hur du menar, klart osmidigt att ses.

Hehe, håll oss uppdaterade...   
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 15:37:56 följande:
    Mejlandet hoppas jag minskar du råkar träffa någon..? Drömmer
    Kan du utveckla den där meningen en aning? Sömnbrist you know. Drömmer
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 13:34:51 följande:
    Finns det inget intresse så raderar jag.
    Haha, I bet you do!

Jag har dem iofs kvar men det är ju inte så att jag har någon nytta av det direkt. Läser ju iaf bara de nya.  
  • Cocacola

Haha, har ägnat en stund åt att läsa ikapp. Tänkte kommentera en massa men tänkte att jag för ovanlighetes skull inte skulle spamma er med det. Verkar dock vara exat vad som behövs, skuttar väl tillbaka lite då... Skrattande

• Cocacola
    Smecker skrev 2012-04-26 16:42:58 följande:
    Eh.. okej. Citerar dig igen, nota bene understrukningen:

Om du råkar träffa någon, så minskar väl mejlandet..? Din mening syftar snarare på att mejlandet minskar, om du inte träffar någon för då minskar inte mejlandet..?

Ser att jag inte borde sktiva inlägg när jag är trött. :P Undrar i mitt stilla sinne hur jag egentligen har skrivit i mina mejl de senaste dagarna???

Rörigt i mitt huvud i eftermiddags tydligen!Men jo, träffar jag någon har jag förhoppningsvisannat för mig än att mejla. Syftet borta lixom.... xD  
  • Cocacola
    Madida skrev 2012-04-26 17:31:14 följande:

Ja för mig är det sisådär 50 min till Sthlm. Känns liiite för mycket.

Det har inte kommit in något trevligare under dagen. FIck ett mail från en kille som ville "slika" mig. Lagom charmigt och välformulerat

Jag är opoppis. Det är bara Smecker som älskar mig till månen och tillbaka Takida har väl också ett gott öga för mig, men vi är bara fysiska.   

50 min är väl inte mycket? Bodde inte då långt nere i typ skåne?

Såna mejl slipper jag, tror min profil avskräcker hehe... :P 
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-04-26 18:23:28 följande:
    Nu har jag läst era inlägg.....1529 mail hade jag på HP.........weird.....ingen intressant!!!!!! Är jag kräsenFoten i munnenHar ju ingen bild eller presstext..men jag ska nog sätta in det så det minskar lite.Spöke...Nä faktiskt finns inget av intresse i mina regioner iallafall......

Haha, och varken bild eller presentation, det är ju faktiskt riktigt kul :P
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-04-26 18:43:40 följande:
    Vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att det är jätte sorgligt att läsa och att även jag beklagar. Styrkekram{#emotions_dlg.flower}

Tack! Det är lungt, vet heller aldrig vad jag ska säga när det hänt någon, finns ju ändå inga ord som räcker till. Men tack för omtanken!
  • Cocacola
    Heidi1 skrev 2012-04-26 22:02:10 följande:
    Vilken bra ide du kom med
    Jag kommer altid med bra idéer! Flört
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-04-26 22:03:30 följande:
    Kanske det vi ska fördriva framfarten till nr 30 000 med hihi.

Jo, fat nu orkar jag inte kommentera fler gamla - dessa var jag ju bara tvungen dock... Men lite frammåt kom vi ju
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!