• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag får nog också skriva in det här i min kravlista Cocacola. Det skiljer agnarna från vetet.

• Nicke
    visma1 skrev 2012-10-09 13:52:18 följande:
    Jag har bara ett krav: snygg Haha!
    Ok, då har jag två.
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-09 13:53:30 följande:
    Shit vad du härmas, snart har du värsta listan!
    Jag sa att jag skulle lägga till i min lista. Du vet ju inte vad den innehöll tidigare?
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-09 13:55:53 följande:
    Nej du är så hemlig, du avslöjar den inte ens när du är full
    Nepp! hehe
    Snygg ingår INTE i min lista. Det ligger under "Bonus"  
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-09 13:58:25 följande:
    På så sätt, jag har ju uppfattat dig som en ytlig person
    Jag bryr mig om utseendet men hon måste inte vara "snygg" och vältränad.
  • Nicke
    visma1 skrev 2012-10-09 14:03:12 följande:
    Snygg kan ju definieras på olika sätt. En person kan också bli snyggare.
    Ja, so?

Jag ser att du Fredrik, har varit med i tråden om hen. Du hette väl Opcode förut. Du har bl.a. kallat folk för patetiska och att vi kastar timtal på att diskutera ett ord. Här inne kastar vi timmar på att diskutera... nätdejting.. eller fan, inte ens det gör vi. Fan vad värdelöst.
    Jag har sett vart du står. Det sköna i det hela är att du får göra som du vill. Jag gillar inte att någon försöker påtvinga något men när man helt missförstår (eller vill missförstå) något så försöker jag gärna att försöka förklara. Många tar det dock som att det är ett försök till att påtvinga men det är ju en diskussion. 
  • Nicke
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-09 14:12:09 följande:
    Älskar utrycket "Hen kan du vara själv, gubbkärring" Hahaha, Skämt åsido jag förstår funktionen i ordet men inte hypen runt det...
    Jag förstår inte heller hypen faktiskt. 

Gör vad fan du vill.. typ.
  • Nicke
    MrC skrev 2012-10-09 14:14:16 följande:
    Jag är av exakt samma åsikt. Det är bara ett nytt jävla ord. Måste finnas värre och bättre saker att bli upprörd över.
    Som med ALLT.
  • Nicke
    MrC skrev 2012-10-09 14:30:43 följande:
    Priset, känslan, passformen, vikten, kvalitet...allt kändes tydlig skillnad. Hur många kostymer har du?
    2 bara
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!