• Madida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-12-09 15:30:30 följande:
    Jag gick och köpte den engelska versionen hihi måste städa och träna men sen ska det läsas

Duktig flicka

Sen måste du berätta vad du tyckte.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida

Spontan dejt ikväll! Var nära jag tackade nej för att jag ville hem och läsa boken . Men nej, en liten adventsfika kan jag klämma in.

• Madida
    Night sky skrev 2012-12-09 18:27:56 följande:
    Det ena utesluter väl inte det andra!? Åh trevligt! En lite uppdatering när du kommer hem sen... det vet du att vi väntar på!  

Det var en dejt klart över förväntan. Hade bara sett ett mörkt dåligt kort på honom och så dyker han upp och är råsnygg! Dessutom charmig. Och uppe på allt så är han 4 år yngre än jag! Det är verkligen inte likt mig.

Och 10 min efter att vi sagt hejdå skicka han ett sms med texten "Du är fantastisk" Haha! Ja jag säger då det. Nu ska jag krypa ner i soffan och läsa min bok
  • Madida
    ulfsas skrev 2012-12-09 19:25:53 följande:
    du har ett minne skarpt som en rakkniv tydligen. Det var ett tag sedan jag skrev här. Brukar kolla läget men jkag har ju inte alltid något vettigt att säga så.....då blir det inte så ofta.

Verkar vi ha vettiga saker att säga varje gång vi skriver? Nej precis. Så skriv ändå
  • Madida
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-09 19:36:44 följande:
    Madida: Vad kul!! Ska ni ses igen?

Ja det hoppas jag. Det var liksom så spontant och vi har inte snackat spec mycket så jag har aldrig direkt funderat på honom. Men nu gör jag
  • Madida
    ulfsas skrev 2012-12-09 19:37:40 följande:
    Madida, du skriver ju bara vettigheter hela tiden, det ger mig prestationsångest

Ja. Det har du iofs rätt i. Men ett tips är att aldrig jämföra dig med mig. Du kan liksom inte vinna då.

• Madida
    visma1 skrev 2012-12-09 21:48:34 följande:
    Vad härligt att få ett sånt sms!

Ja jag blev otroligt ställd måste jag säga. Det var liksom ingen liten vanlig komplimang
  • Madida

Och tack till er alla för gulliga kommentarer. Givetvis ska jag hålla er uppdaterade. Men nu har jag läst min vackra bok i två timmar och ska försöka sova.

• Madida
    Night sky skrev 2012-12-09 23:11:57 följande:
    Det där var inte illa minsann. Men det hade du ju kunnat fråga oss om....alltså det där med att du är fantastisk 

Men då får vi verkligen hålla tummarna att det blir fler träffar. Men med det utgångsläget, kan det väl inte bli annat!

Nämen gulle du! :-*
  • Madida
    lemonina skrev 2012-12-11 06:22:07 följande:
    Det är en hålögd Lemmo som stiger upp ur sängen idag. Den här boken är ju helt beroendeframkallande och jag längtar tills jag får komma hem och läsa min bok. Jag pratar såklart om fifty shades of gray. Herre jösses jag tror jag måste ha drömt om Mr gray när jag väl somnat.

Haha, jag sa ju det! Han gör att man smälter som smör.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!