• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jaha. Livat värre

• Nicke
    lemonina skrev 2012-10-15 15:18:51 följande:
    Visma eller Fjärilen: Behöver hjälp.Glad Kanske har en arbetintervju längre fram och det pratades om ett hastighetstest vet ni vad det kan innebära? Frågar er eftersom ni jobbar med ekonomi. Har ni gjort ett sådant? Eller hört talas om det?
    Jag har fått göra ett test på skrivhastighet när jag sökte något skitjobb en gång.
    Fick använda någon tjänst på nätet och sedan skärmdumpa resultatet... 
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-10-15 15:26:23 följande:
    Aha men vad fck du skriva då? Obestämd Vad då skärmdumpa? Du pratar med en lantis här
    Det handlade om ett jobb där jag var tvungen att skriva på engelska. Det var någon text som jag fick välja att skriva bara. Skärmdumpa.. hmm ta en kopia av det som syns på skärmen och maila till någon.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-10-15 15:33:20 följande:

Oh shit!! Detta låter inte bra. Skriva ska väl inte vara så svårt men det andra tekniska känns sådär....
    Du kanske gör det på plats.. annars är en skärmdump inga konstigheter.
  • Nicke
    lemonina skrev 2012-10-15 19:07:17 följande:
    Ok såg att det var samma sak som  print screen och har nu youtubat så jag kan genomföra det

Hmm Ok!! Fasen vad jag måste gå igenom en massa konstigheter för att få ett jäkla ekonomiassistentjobb. Blir tokig på det här!!

Arå. Same same  
    Du får väl se vad du ska göra :-P 
  • Nicke

Ekonomitjejerna på mitt jobb är 31 och 20 år. Riktigt trevliga tjejer.

• Nicke
    DrManhattan skrev 2012-10-15 19:29:47 följande:
    Aj aj aj 31 och 20 då har dom ju fortfarande inte lärt sig att mygla ordentligt ännu. Gissar på att företaget max är 4 år gammalt och har ca 2 år kvar innan det går i konkurs pga sitt växande skuldberg som inte skrivs av på rätt sätt.
    Det var några år fel. Konkurs om 2 år får vi väl se.
  • Nicke
    DrManhattan skrev 2012-10-15 19:32:09 följande:
    Om vi ska vara seriösa... netflix har visst öppnat i Sverige nu. Kanske dags att införskaffa sig en AppleTV.
    dåligt utbud än så länge. Gamla avsnitt av serier
  • Nicke
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-16 09:57:10 följande:
    Berätta! Drömmer
    Sista dagen som provanställd.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!