Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (tjoho!) skrev 2012-07-10 20:55:43 följande:
    Jag har också dejt på torsdag, pirrigt värre! Men efter några misslyckade dejter håller man ju pirret nere så att säga hihi. Men han verkar toppen, hoppas att han är det i verkligheten också.
    Hoppas det går braGlad Någon från HP eller?
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-10 21:00:31 följande:
    Åh madida jag skulle aldrig palla en sån bjällra! Skulle vara ett nedra plingande på den

Har är det också dejt inbokad

Nämen!Skrattande Berätta!
  • lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-10 21:07:26 följande:
    Jag berättar mer senare...

Ok väntar med spänning Skrattande
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-10 21:46:35 följande:

Exet. Det kändes dumt nog förbannat oväntat. Kanske för att han de senaste veckorna varit som den han en gång var. Ont gjorde det iaf och det känns väl inte direkt jättebra att ha lämnat över barnen till honom nu.

Nu vet du varför han är ett ex. Men som Vanilla säger du vet ju redan att du inte är en idiot!
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-07-10 22:27:42 följande:
    lägetråå? Cool

vad göru

Inte mycket just nu. Har chattat klart med två killar på BadooGlad Själv då?
  • lemonina
    bullkleet skrev 2012-07-10 22:32:26 följande:
    aha sweet :D 

nää inget chillmode bara Cool 

Härligt med chill:)
  • lemonina
    Heidi1 skrev 2012-07-10 22:31:55 följande:
    Kul med flera kommande dejter i tråden.

Själv kommer jag snart vara delägare i en husvagn ska bli kul med lite husvagns semester

Man ska ha husvagn *nynnar* Flört Nä men vad roligt. Hoppas vädret blir bättre så ni slipper sitta i den hela tidenGlad
  • lemonina
    Racer x skrev 2012-07-10 22:50:42 följande:
    Jädra kackel här e.....

Är tillbaka på fastlandet efter en gungande tur på havet, och en 4 timmars bilresa så är jag hemma och ska sova i min egen säng igen.

Haha Glad Hade du det bra?
  • lemonina
    Night sky skrev 2012-07-11 12:02:39 följande:
    Jag vill gärna höra rösten på den jag ska dejta. En djup mörk mansröst vill jag höra.
    Men det är inte alltid som jag pratat i telefon med den jag ska dejta innan. Ibland blir det att man pratar när man ska ses första gången. Då brukar jag kunna ringa upp när jag är nära den plats jag ska träffa vederbörande på så att det inte ska bli några missförstånd om vem som är han så att säga. Så man går fram till rätt person

Haha tänk om han skulle låta som en smurf vad skulle du göra då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!