• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

visma1 skrev 2012-10-22 09:40:21 följande:
    Hihi ja det är bra att du utnyttjar det man betalar för på mp Men det gav inga mail alls?
    Nix. Fick ett på HP. "Varför ingen presentation?"... vilket var rätt konstigt eftersom att jag har en.
    Jag svarade "Vad menar du?". Hon besökte mig igen och sen dess har jag inte fått svar.
    Hon var dock inte intressant. 
  • Nicke
    Anonym (Vålnad) skrev 2012-10-24 20:48:53 följande:
    Niklas2k?
    Jag har då inga dejter på gång. Som vanligt.
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-10-25 23:10:16 följande:
    Trevligt att få pengar för att man köper en ny telefon. Tack Samsung .

Ska användas till att förhoppningsvis betala en biljett om man får tag i en.

" rel="nofollow" target="_blank">

Har du köpt en SGS3 möjligtvis? Jag fick min femhundring för någon vecka sedan.
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-10-25 23:20:28 följande:
    Jepp
    Grattis!

Jag köpte min innan kampanjen fanns. Den täckte mitt köp också. Lagom överraskad. 
  • Nicke
    Racer x skrev 2012-10-25 23:30:04 följande:
    Trevligt, det är ju en trevlig liten telefon. . Hade en Galaxy spica innan.
    Jag hade S2an innan och var sjukt nöjd så för mig var det ett självklart byte till S3.
    Innan det så har jag varit HTC-nörd. 
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-10-25 23:50:02 följande:
    Eftersom jag fortfarande inte skaffat nån ny telefon Skäms passade jag på att läsa lite om den där eftersom jag klurat på den senaste dagarna utan att veta något om den. Tycker att den låter som att den skulle kunna vara sjukt irriterande? Lär ju ringa upp folk av misstag titt som tätt med den där funktionen. Suck!

Lånat ungens iphone(3) men tycker den är hopplöst seg att surfa med men det kanske inte är telefonens fel? Vad vet jag.

Så vad vill jag ha för telefon?
    Lättsurfad, bra kamera - begriplig för oteknisk surfberoende cola. Skype i mobilen? fast det kanske man kan ha på alla nya vad vet jag
    Vilken funktion? Jag har då ALDRIG ringt upp någon av misstag.
  • Nicke
    Cocacola skrev 2012-10-25 23:57:33 följande:
    "Funktionen Direct call är en rörelsedriven funktion som låter dig ringa en kontakt per automatik medan du visar något som relaterar till personen i fråga på skärmen. Om du läser ett sms eller har en kontakt öppen och bestämmer dig för att ringa, så lyfter du bara telefonen till örat så ringer din Galaxy S III upp din vän direkt."

läste på telias sida
    Jaha. Jag har inte rörelser aktiverade.
  • Nicke

"Presentation
    Själv kan jag säga - ung glad sällskaplig tjej, inga dåliga vanor. om du skriver något vackert, skulle det inte vara etiskt, så jag kommer att skriva om mig själv att jag är ganska :) Tyvärr och kanske en förmögenhet, hittar jag inte hennes man. Jag hoppas snart att åtgärda problemet. Jag vill ha en enkel kvinna lycka. Jag vill älska och bli älskad :)"

Håkej! Taget.

• Nicke

Nej, det där var hennes presentation. En sån där standardbrud som ska lura folk på pengar. Inte ovanligt.
    Antingen så är det på engelska med modellbilder eller så är det svenska körd genom Google Translate. 

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!