• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

bullkleet skrev 2012-05-14 00:16:53 följande:
    hahah den som inte e knäpp måste ju vara en sjuukt tråkig människa :P
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 01:04:21 följande:
    Personligen tycker jag det är kul och intressant att agera och låtsas vara korkad ibland för att se hur olika personer reagerar, Fast samtidigt är det en förbannat dum ovana för jag kan snabbt tappa skådespeleriet och bli väldigt offensiv ifall någon förolämpar mig.
    Jo tack vi har märkt detFlört
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-05-14 12:35:35 följande:
    Hon träffar helt klart killar som är reko. 
    I alla fall en. Jag lovar.
    heheGlad
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-14 11:11:58 följande:
    Näe just nu sitter jag bara och minns fler av sakerna han sa och jag är en blandning av skitarg, upprörd, ledsen och ... ah. Jag känner för att blocka honom från allt, inte ta en diskussion till om något. Han sa att jag hade sagt till honom att ALLA andra hade haft större än honom, varför ljuger han? Jag sa aldrig så, varför vill han vrida saker till så hemska saker? Jag SA JU ALDRIG SÅ! Varför i hela helvete ljuger han om saker jag skulle ha sagt? Vilken normal person gör så? Det är så jävla taskigt så det finns inte på kartan, sen ska JAG få dåligt samvete för något jag inte ens sagt? Nej ...
    Jag tror att du börjar komma till insikt hur illa han behandlar dig. Den enda som kan göra något åt saken är du, och det är på tiden att du står upp för dig själv!
  • takida
    Per19 skrev 2012-05-09 01:22:48 följande:
    Passa dig för kaustiksoda.

Gör så här i stället.

Slå i en kopp bikarbonat i avloppet, sen en kopp salt och sist en kopp ättika och låt det bubbla och fräsa ett tag.
    Sen slår du i hett vatten och sköljer bort "häxbrygden", och förhoppningsvis är stoppet löst? 
    Nu bubblar och fräser detSkrattande
  • takida
    Legacy skrev 2012-05-14 18:33:43 följande:
    Snälla ni svara på detta:

Om jag nu lämnat full access till facebook och min dator när J varit här, är det någon form av otrohetsindikator? Gör folk som döljer saker så?

Lämnar någon som har något att dölja ut sin lägenhetsnyckel?

Låter den personen sitta bredvid när man är inne på MSN?

Ärligt jag undrar för jag har gjort ALLT för att få J att känna sig trygg och säker, jag kan inte ge fler verktyg om jag inte ska ge bort hela mitt liv. SKulle jag kunnat gjort det annorlunda?

(snälla ge mig sånna roliga ommentarer nu med som typ "ja du skulle tagit ett glömbortpiller och glömt allt du haft innan i livet formaterat datorn och alla vänner och..." ja ni fattar jag behöve rlite skoj skoj just nu Tungan ute          
    Ska sätta mig och spela lite monopol med sonen nu, men kikar in lite senare och försöker muntra upp digSkrattande
  • takida

Jag tror att mina äggstockar försöker säga mig något, men jag ignorerar för fullt. 

• takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 19:25:11 följande:
    gör stark = jättestark för dom som inte kan dialekt :)
    Gör stark säger man i gbg också eller jag gör det i alla fall. 
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 19:32:29 följande:
    ÄL?
    Inte ens det. Men de skriker om att jag ska bli befruktad.
  • takida
    FredrikA80 skrev 2012-05-14 19:38:46 följande:
    Ah okej då är det mer spridning på det än jag visste. Men det stämmer nog när jag tänker efter fast gbgare säger "göra stark" isåfall eller?

Bara riktigt inbitna gbgare
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!