Cocacola skrev 2012-07-15 18:48:23 följande:
Hej på er!
Har under flera timmar idag äntligen kännt mig som mig själv för första gången på länge, en väldigt nice känsla!
Pillade iväg ytterligare ett mejl ang boende också och hoppas på ett positivt besked där. Är väl egentligen rätt skeptisk men man vet ju aldrig. Lämnar iaf de funderingarna tills jag fått besked, eller försöker iaf.
Klurar just nu mest på om jag vill ha målade trägolv? Ljusgrå i så fall tror jag. Just idag känns det iaf som att bye, bye skurgolv skulle kännas bra trots allt men frågan är om det är rätt eller bara känns så idag? Nåja, har inte tänkt måla golven på direkten så jag hinner väl känna efter... Fast vill jag ha ljusgrå? Det kändes givet tidigare idag och känns väl fportfarande som ett ba alternativ men eftersom jag eg inte är särskilt förtjust i grått tycker jag att det är värt att klura på. Vita golv är eg snyggare, men vita golv känns högst opraktiskt... Det har jag iofs här i sovrummet men det är ju en väldig skillnad på sovrum jämfört med typ kök/hall/vardagsrum. Å andra sidan går de ju att måla igen om det är så. Frågan är väl mest om de ska målas? Åsikter någon?
Nu ska jag iaf gå en liten prommis och köpa chips. Eller kanske ta bilen eftersom det just började spöregna. Är i vilket fall chipssugen och tycker att det vore bra med såna idag, skyller på er i tråden som babblade som 17 om chips för några dgar sen... :P Förra veckan kanske det var...
Men är inte golven finast naturliga med lite lack eller vad man nu använder till golv...
Jag trycker i mig glass efter att ha varit nyttig i några dagar men vad fasen det är helg! Imorgon träning igen. Tycker jeansen börjar sitta lite hårt :S