• Nicke

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-11-27 22:39:10 följande:
    Jag blev inboxad här för nästan tre veckor sedan.

--- xxxxxxxxxx skrev 2012-11-08 12:36:19 följande: ---
    Hej :)

Allt bra med dig idag..

Mvh A
    --------------------------

Vad skulle ni svara?
    "Okej!"
  • Nicke

Badoo är helt ok. Mer kontakt med folk även om jag inte aktivt har tagit kontakt med någon.

• Nicke

Du är kåt, jag är kåt. Let's knulla och så får vi se vart det leder. Så!

• Nicke
    FjärilVingad73 skrev 2012-12-04 15:46:10 följande:
    Jag har ifs inget emot att ha sex på första dejten, men det vore najs med "typiska" dejtinggrejer som restaurangbesök, bio, fika, promenader...
    Jag skiter i vilket. Jag vet nästan direkt om hon passar mig.
  • Nicke

Jag är alltså inte för att försöka jobba fram någon sorts kärlek. Antingen så finns det något där eller så gör det inte det. Andra får göra precis som man vill förstås.

• Nicke
    takida skrev 2012-12-04 18:10:06 följande:
    Gillar din inställning som jag oftast också kör med. Men vet av egen erfarenhet att kärleken kan ploppa upp till in person när man minst anar det men då har det visserligen inte varit något jag jobbat på att få fram. Glad
    Ja, det är inte riktigt samma sak som att försöka jobba fram något. "ploppar" det upp så gör det ju det och som du sa, inget man har jobbat fram medvetet. 
  • Nicke
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 18:17:15 följande:
    I mitt fall vet jag att jag är kär i han nu, så jag behöver inte jobba fram kärleken Men om man tidigare har vart bränd så är man försiktig av sig . 
    Och jag tänker inte vänta i månader eller tills vi gifter oss med att ha sex med han, men några dejter kan han få vänta och sen ska det passa så man har tid på sig  
    Det har de flesta varit, mig inräknat men jag kan inte gå runt och pipa om det NU. Det som har hänt har hänt.
    Många gillar inte heller att få skrapa upp en "bränd" person har jag hört. 
  • Nicke
    cajsasmamma skrev 2012-12-04 20:18:32 följande:
    Jo jag tror det. 

Jag tycker att det blir så  definitivt och man lätt anser att man är ihop om man har sex. Och i mitt fall nu handlar det om att min dejt bor 8mil ifrån mig, jag har dottern på heltid och vi har bara dejtat i knappt 2 veckor och jag vill att första gången ska vara speciell. Men det är jag det .
    Satan, då har jag varit ihop med många fler än vad jag brukar säga..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!