Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

takida skrev 2012-07-19 23:44:04 följande:
    Det är bara en känsla jag har och jag hoppas den känslan är fel han har trots allt svarat på mina sms. 
    Dejten var så mysig och han var störtskön och det kändes verkligen som att han tyckte desamma. 

Ja som sagt magkänslan säger mycket, men det kan även säga fel ibland.
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-07-19 23:53:12 följande:

Han löste problemet själv:

Han ville komma hem till mig i kväll. När jag sa att det aldrig skulle hända och inte efter fika på stan i morgon heller så blev han sur och tyckte jag var för försiktig larvig...

Ok men då är han väl inte så mycket att ha om han inte respekaterar hur du känner...Tycker att det var bra att du stod på dig och inte gav vika. Om det inte känns rätt så är det inte det.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-19 23:59:16 följande:
    Blir det den säger mer rätt om man har gjort en gastric bypass?

Om man gjort en gastric bypass så har man gjort sig av med magkänlan tror jag, eftersom man inte har känslan av att man vill äta hela tiden.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-20 00:07:22 följande:
    Ah.. så om man har känslan av att man vill äta hela tiden, är det bra eller dåligt för dejten? Och om man är sugen på chips, betyder det att han är kåt eller att ni skall gå på bio?

Om han vill mumsa på mig så är det helt klart positivtSkrattande om han är sugen på chips helt klart kåt eftersom jag är salt och chips är salta så då skippar vi bion.
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-20 00:13:07 följande:
    Jag trodde du var sur..? Obestämd

Jag är en blandning av sött, surt och salt beroende på var man smakar
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-20 00:29:22 följande:
    Kladdkaka? Är det samma som runkbulle?
    Haha nä, ska fika med en kille som verkar vara helt besatt av kladdkaka. Undrar om det är substitut för någotObestämd
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-20 00:57:52 följande:

Hahaha berätta mer! Är det en dejt? Varför verkar han besatt?

Han ser ut som raka motsatsen till vad jag egentligen alltid går igång på hos en kille. Han är lång, blond och ser ut som en riktigt biff, ja närmare bestämt en viking faktiskt haha. Vi ska fika till veckan nu någon dag, har inte bestämt dag än bara och han pratar om kladdkaka mycketSkrattande
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-07-22 19:09:18 följande:
    Jag mailar med en kille just nu som säger allt det där som en kvinna vill höra.
    Precis allt!!! och speciellt det jag faktikt saknat mest i mitt äktenskap... Tex att hålla handen ofentligt. Att kramas och pussas utan att det omedelbart leder till sängen. osv. Småsaker alltså.
    Den här killen sa i går att han saknar en kvinna att ge en kram när hon går förbi honom i köket och sedan fortsätta diska. Bland det bästa han vet är att gå på stan och hålla den han älskar i handen bara för att visa hela världen att han älskar henne.

Och mycket, mycket mer så klart... som jag inte tänker skiva här.

Jag känner att det bra är sånt som jag längtat efter i flera år som han beskriver.

Men, och det är en besvikelse på mig själv. Jag brukar inte vara ytlig!
    Men han har verkligen inte utseendet på sin sida...
    Skäll på mig, för sådana åsikter vill jag inte ha... (

Såklart du måste vara attraherad annars blir det nog svårt. Men träffa honom och bilda dig en uppfattning i verkligheten i stället.
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-22 20:26:12 följande:
    Näckrosen: Klart utseende spelar roll! Vissa saker fungerar inte. Jag fixar tex inte fluffiga killar. Det går fetbort! Eller jo en har fungerat men han var bara pyttelite fluffig utan kläder men med ögon som vägde upp det

Fluffig?? HAHA tänker på någon hårig liten dunboll. Men du menar övervikt eller?Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!