Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 20:24:07 följande:
    Lemonina: Hahaha han tänker nog att hm vill sova över
    Ja nu blev jag lite rädd. Är på Badoo och en kille dyker upp och frågar hur det är och om jag vill ses nu ikväll. Då skriver jag att jag tycker att det är lite väl tidigt med tanke på att jag inte fått en uppfatnning alls. Men då skriver han att det är det som är kul. Jag skriver att jag är ute efter vänskap och han säger att det inte måste bli något mer, utan bara en spontan grej men en puss hade varit trevlig. Nog för att jag gillar spontanitet men detta känns ju galet
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-07-24 20:33:14 följande:
    Lemoia: om ni träffad på ett offentligt ställe kan det väl vara ok? Om du träffar någon på ett uteställe vet du ju inget om den personen heller... Man behöver ju inte lämna någon personlig info om man inte känner för det...

En del av mig vill, men en del av mig säger "nej nej akta dig"! Men jag tänker om han ska dricka öl och kör bil hit var har han tänkt sova? Men han vill ju mer eftersom han skriver om vi båda gillar det vi ser kanske det kan bli en puss.
    Jag vet ju ingenting om mannen!  
  • lemonina
    Smecker skrev 2012-07-24 20:33:45 följande:
    Om du visste hur många såna spontangrejer jag gjort här i livet.. Skrattande Varför är galet == dåligt?

Nej men galet behöver inte vara dåligt såklart! Men åååh vad ska jag göra? Jag blir helt virrig nu ju!
  • lemonina
    Vanilla ice queen skrev 2012-07-24 21:11:57 följande:
    Lemonina: Ser han bra ut? Alltså om han inte kommer hem är det hans problem.

Ja han ser helt galen ut. Lång mörk musklig! Står utan tröja på ett kort är inget fan av sådana kort:S
  • lemonina

Uppdatering: Hade en väldigt trevlig spontan dejt med massa snack och hångel.
    Varje gång jag tittade på honom började jag le och kom av mig i vad jag skulle säga haha. Han är så snyggDrömmer
    Han ville träffas idag, men jag vet inte riktigt. Hur seriöst kan det bli om han bor i göteborg och jag i Örebro. Fast å andra sidan vem har sagt att det måste bli seriöst?  

• lemonina
    Smecker skrev 2012-07-25 10:42:43 följande:
    Hey, you only live once!
    JajamänSkrattande
    Night sky skrev 2012-07-25 10:42:45 följande:
    Åh men vad trevligt!
    Men hur gick det? Var sov han?!

Vi träffades bara i två timmar för han hade skjutsat in några kompisar som satt på en uteservering och drack öl sen så skulle han skjutsa hem dem också. Men igår ville jag inte ta med honom hem. Jag kände mig fortfarande inte helt avslappnad jag behöver nog lite mer uppvärmning. Kanske tre timmar hade gjort susenFlört
  • lemonina

Det blir en till date ikväll imorgon åker han tillbaka till Göteborg, så några fler chanser får jag inte. Nu hoppas jag på en riktigt kul och het kvällDrömmer

• lemonina
    FjärilVingad73 skrev 2012-07-25 12:02:44 följande:
    Jag lever i ett lyckorus!

Hoppas det går bra på era planerade dejter mm!!

Härligt duSkrattande 
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!