Inlägg från: lemonina |Visa alla inlägg
  • lemonina

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 00:23:25 följande:
    Tack, men det lutar mest åt att jag drar mig ur det hela ...

Nä men gör inte det=) tror du inte att du kommer ångra dig då? vad har du att förlora?
  • lemonina
    Madida skrev 2012-07-30 00:33:48 följande:

Icke! Du ska gå på dejt och eftersom jag är ts så bestämmer jag. Fråga själv dom andra

Jajamän börjar man skriva i tråden måste man fullfölja sina dejterFlört Inget halvdant här inte.
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-30 00:29:39 följande:
    Kommer du till Gbg så måste du hojta till så vi kan sesSkrattande

Synd att säga att jag gått vidare men jag försöker iaf.

Japp om jag åker till götet hojtar jag på dig TakidaSkrattande

Så jag antar att han inte har svarat än...   
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-30 17:13:45 följande:
    Då har jag visst en dejt imon, plus en på torsdag. Sen kan jag inte klämma in nån i mitt pressade schema.

Näckrosen skrev 2012-07-30 18:37:06 följande:
    Jag fick helt plötsligt en dejt ikväll. Kom hem från jobbet nu. Han är här om en halvtimma och jag måste dammsuga och duscha först...

Lycka till på era dejter:)
  • lemonina
    Anonym (Flax) skrev 2012-07-30 21:47:00 följande:
    Vi lirar helt enkelt inte i samma liga + han har barn, så eg är det enklast att lägga ner utan att ens träffas så slipper jag oron och besvikelsen. Jag kan stänga av telefon och dator, ligga hemma på soffan och vifta på tårna med en bra bok, skön musik och lite vin istället så vet jag varför tefefonen är tyst och inga mess som inte kommer. Alternativt försöka lura ut en kompis på bio och lite verklighetsflykt. Nätdejting är nog inget för mig iaf. Förvånad

Men även om han nu visar sig vara fel för dig så är det väl lite svårt att sitta hemma och bedöma det utan att träffa honom. Och det verkar ju uppenbarligen som något fångat ditt intresse eftersom ni bokat in en dejt. Det känns som om du på förhand redan ställt dig in på att dejten ska misslyckas.Vi är flertalet här som haft misslyckade nätdejter bakom oss och det är väl något man nästan får räkna med att det inte kan klicka varje gång. Annars skulle inte vi vara här hahaFlört
  • lemonina
    Näckrosen skrev 2012-07-31 08:24:18 följande:
    Nu har jag haft min dejt. Trevlig och mysig på alla vis, men jag saknar pirret. Får se hur det blir nu... Jag har lovat ringa honom senare idag. Men han var absolut bättre än jag trodde i förväg, trots allt...
    Låter bra detGlad Som de andra säger pirret kan infinna sig senare. Kul att ni ska ses igen.
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-31 12:46:32 följande:
    It´s the reality I know... Fastnade på ordvalet riktigt hemskt och känner att det kunde varit värre, kanske för att jag vet att det många ggr kunnat sluta på ett helt annat sätt än det gjorde? Har iaf lärt mig massor, både om mig själv och andra. På gott och ont.

Den där killen ja... Bearbetning pågår. :P Måste ta itu med honom nån dag också, men ska nog vänta tills jag hunnit reflektera över allt gammalt som cirkulerar i huvudet.

Hur går det med göteborgaren?

Ja om han inte får dig att må bra kanske det inte är så bra att träffa honom igen. För jag antar att du inte har något intresse av honom nu?

Göteborgaren och jag har sms:at varje dag sedan vi sågs sist. Han ville att jag skulle komma och hälsa på nu i helgen men jag hade andra planer och i morgon åker han utomlands en vecka. Så jag får väl se ifall erbjudandet kvarstår när han är tillbakaGlad det verkade som det iallafall.   
  • lemonina
    Cocacola skrev 2012-07-31 13:41:01 följande:
    Den killen har jag inte haft något intresse för från första början. Men han bor i närheten och här snackar man med folk om man möts. Ser honom vanligtvis flera ggr i veckan, när jag passerar så jag behöver kunna göra det utan att det känns skumt. Jag ska kunna gå där jag vill. Tror dock inte att det blir något större problem. :)

Låter som ett osmidigt avstånd men jag annars låter det ju bra, du får hålla oss uppdaterade. :)
    Aha ok då är jag med. Alltså en granne som är skum. Dem har man varit med om. Fy!

Ja väldigt osmidigt avstånd och en tågbiljett tur och retur kostar lika mycket som det kommer kosta mig att flyga till London om ett par veckor:S Inte studentvänligt för plånboken direkt...
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-31 16:59:19 följande:
    Du får köpa med studentrabatt ju! Då blir det helt okej pris:)  

Blir det? Är det oftast inte typ bara 20 kronor billigare eller något? Kollade tur och retur igår och det skulle gå på minst 700 kronor. Men får väl kolla en gång tillGlad
  • lemonina
    takida skrev 2012-07-31 18:24:37 följande:
    Måste vara rekord, färdigfixad hela tio minuter innan jag blir hämtat av min dejt. 
    Brukar annars skutta in i duschen i det här läget.

Hoppas dejten blir super! Vi vill ha info senGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!