• visma1

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-09-21 12:23:58 följande:
    Jag kan heller inte dejta seriöst på några veckor. Bor hos exet till 2'a oktober och därefter flyttar jag hem till mamma/syster 1 månad, tills jag får tillbaka min gamla lägenhet. från 1'a november är jag med i matchen igen, hehe.
    Bra att du har ett startdatum
    Johnny Mnemonic skrev 2012-09-21 15:09:43 följande:
    Har alla lagt ner dejtandet nu? Aktiviteten i tråden har sjunkit markant och nu kan det inte skyllas på mig, jag har varit sängliggande i nästan 3 dagar
    Ja det verkar som det!
  • visma1
    Night sky skrev 2012-09-21 16:17:50 följande:
    Jag ska ta och försöka lämna den här tråden till er som fortfarande nätdejtar... kommer naturligtvis följa och läsa om era äventyr... för satan vad nyfiken jag är! Cool Men jag hoppas att jag inte ska behöva komma tillbaka haha

Ikväll blir det en mysig hemmakväll med mitt nätdejtingkap
    Glad för din skull!
  • visma1
    Anonym skrev 2012-09-22 11:19:09 följande:
    Sluta skryt Erkänn att han är liten och rund och har en hemsk andedräkt!!?
    Missunnsam? Ingen bra egenskap
  • visma1
    Night sky skrev 2012-09-22 21:50:47 följande:
    Ja?! Vadå? Skulle det vara nåt fel på små, runda killar med hemsk andedräkt?
    Är du en sån själv kanske?  

Se, inte kunde jag hålla mig här i från!  
    Ja alla tänder ju på olika saker
  • visma1
    Heidi1 skrev 2012-09-22 22:01:52 följande:

Det är svårt att hålla sig borta. Man vill ju se och höra hur det går för alla. Har snart varit tillsammans med min underbara sambo i 6 månader
    Aha så ni är sambos nu.
    cajsasmamma skrev 2012-09-22 21:49:31 följande:
    Syrran köpte en tröja där det stod "LEDIG" en gång till mig och skicka ut mig med den på, och shit så många krogragg jag hade efter mig
    När jag var student för en massa år sedan åkte jag ner till Göteborg med några kompisar och festade. En av kompisarna hade en tröja där det stod "Stockholm" på. Blev inga ragg för henne

• visma1
    Smecker skrev 2012-09-22 22:13:50 följande:
    Hon skulle haft en tröja som det stod "Glenn" på Drömmer
    Haha kanske hade gett bättre lycka
  • visma1
    lemonina skrev 2012-09-24 09:32:01 följande:
    Haha ja det är så du tänkter alltså. :) Jag tänkte mest på alla risker en polis utsätter sig för, jag skulle inte kunna slappna av hemma om jag visste att min kille var ute och bekämpade brottslighet.
    Äsch man kan ju bli överkörd när man går över gatan också
  • visma1

Men hallå! Man måste liksom ha papper på sina kunskaper, annars räknas de inte

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!